רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 בדצמבר 2018

אבוטבול פוליטיקאי מגעיל ומצחין

מר אבוטבול
יש לי שאלה עבורך
אולי תוכל להתייעץ עם גפני הוא כבר יידע איך לנווט את השאלה והתשובה:

הוצאתי היום לפנה"צ רכב מאלבר להשכרה ליום אחד.
כעת סיימתי את השימוש בו ויש לי ביד את המפתח של הרכב.
השאלה אם להחזיר לאלבר או לבאדג'ט או בכלל לחברה אחרת.
או אולי לתת לאלבר רכב אבל לא שלהם אלא מחברה אחרת, ואת שלהם להשאיר אצלי, אני באמת לא יודע מה להחליט.
לא מצליח לייצר לבד את צדדי הספק-עזור לי בבקשה.
משהו אחד אני יודע: על המפתח ועל הרכב כתוב אלבר. 
אני חושב אולי להביא את המפתח לגפני, לדרעי, או לך, ואתם תחליטו למי להחזיר את הרכב, או לחילופין תעשו שאלת חכם.
מעניין מה גפני ודרעי יגידו שר' חיים פסק.
חשוב לציין שאולי מבחינה חוקית יש לי איך לערער על הבעלות של אלבר על הרכב, עברתי על החוזה, אני מאוד מיהרתי כשהוצאתי את הרכב והם עזרו לי והביאו לי חוזה לא רגיל אלא דף שחתמתי התחייבות להחזיר את הרכב כשאגמור להשתמש, ולא מוזכר שם קנין, או בעלות של החברה על הרכב או על ההסכם כלל.

נא ענה לי תשובה מהר כי עד מחר אני חייב להחזיר את הרכב, אם לא יגבו ממני יום נוסף-שם אין תת פוליטיקה מגעילה ומצחינה, שם מחויבים למילה.

אבוטבול חזור בך.

כתוב בפסוק:
מֵשִׁיב רָעָה תַּחַת טוֹבָה לֹא תָמוּשׁ רָעָה מִבֵּיתוֹ (משלי יז יג)
זה מה שכתוב, ההחלטה בידך - לא הכל פוליטיקה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.