רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באוקטובר 2018

ריח של מהפכה בבית שמש

ר' חיים שלום וברכה,
כתושב העיר בית שמש מזה כ 15 שנה אני כותב לך את הדברים בתקווה שאתבדה.
 כל מי שקצת מעורה בנעשה בימים אלו בבית שמש מרגיש ריח של מהפך באוויר. כל אדם כמעט אתו אתה משוחח מלא בטענות כרימון על הנהגת העיר בראשות אבוטבול בשמונת השנים האחרונות. זה לא סוד שהעיר לא התנהלה על ידו אלא על ידי קבוצת מאפיה ששלטה עליו בכל התחומים. כך קרה שההזנחה שולטת בכל פינה וכל המשאבים כולל ההקצאות ובנייני המוסדות ניתנו לכל המרבה במחיר.... קבוצת נציגי מוסדות הקשורים לחסידויות המיוצגות במועצת העיריה חמסו עשקו וניכסו לעצמם את כל מבני הציבור, מתנסי"ם ציבורים שהפכו לתלמודי תורה ובתי כנסת... כולל לקיחת הקצאות שהיו מיועדים כבר לאחרים. חסידויות קטנות קיבלו מבני ענק המאוכלסים רק בחלקם בעוד אחרים נאנקים בתוך קראוונים. 
זו הסיבה שיש בעיר אוירה של ייאוש ותסכול אצל כולם ויותר אנשים מדברים בצורה גלויה על בחירה לעליזה בלוך. אלו שלא מדברים להצביע עבורה אדישים ואומרים במפורש שלא יצביעו בבחירות כלל.
זו הסיבה שאותם עסקנים מושחתים מפחדים על עצמם ועל הפסקת המשך השחיתות והם מנסים בכל מחיר עכשיו להעיר את השטח. הם לא מבינים שהציבור מאס בהם ובהתנהלותם. לא נזכרים בתושב שבועיים לפני הבחירות.... איפה הייתם כל 9 השנים האחרונות? הרי אי אפשר היה לדבר עם אבוטבול או חבר מרעיו על שום דבר בלי לעבור את משוכת המאפיונרים הסובבים אותו. כידוע הוא הקיף את עצמו באנשי דלא מעלי שלא ספרו אף אחד ממטר אם הוא לא ידע איך להתנהל מולם....
כל אחד יכול לבא לעיר ולראות את ההזנחה והשחיתות זועקים מכל עבר ואין פוצה פה ומצפצף. בתור חרדי אני מקווה מאד שעם כל הרוע והשחיתות לא תעלה עליזה בלוך. אין לי ספק שאז המצב של הציבור החרדי יהיה רע. אבל עצוב מאד שהאלטרנטיבה היא אבוטבול וקבוצת המושחתים שתמשיך לעשות בעיר ובמשאביה כרצונם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.