רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

מבזקים

יעקב ריבלין בטורו השבועי על הבחירות בירושלים: "יש לא מעט מצביעים ליטאיים בעיר שלא מזוהים עם הפלג משיקולים של שקט תעשייתי, המקום היחיד בו הם יכולים להשפיע בלי לחשוש מקרע ונידוי הוא חשכת הקלפי, שם הם ישימו עץ. כמו האנוסים של ימי האינקווזיציה הם יעשו זאת בחשאי ומתפללים שלא יחשפו".

ריבלין בטורו ב'בקהילה': בחוגי דגל בעיר אלעד טוענים שברק צברי היה זה שהגיש את התלונה וניהל מלחמה נגד ישיבת תורה בתפארתה שכמעט סגרה את הישיבה. צברי לפי ההסכם החשאי אמור להיות הסגן השני של ש"ס. בימים כתיקונם ידיעה זו בלבד די היתה כדי שהסכם זה לא יחתם.

עוד מריבלין ב'בקהילה': קריספל שאמור לנהל את העיר בשותפות רחוק מלהיות חביב הליטאים בעיר הזוכרים לו את ימי כהונתו בראשות העיר. ההסכם שמחזיר את העיר לש"ס לאחר שלוש קדנציות כושלות שלה בראשות הוא לצנינים בעיני ליטאים רבים בעיר.

עוד ב'המודיע' על מרוץ האופניים בשבת בחיפה של עינת קאליש-רותם: "מעשה זה מוכיח שבמקרה ותהיה ראש עיר, תעדיף רותם את השותפות עם מרץ והקונסרבטיבים, מאשר עם נציג בודד חרדי שלא יהיו לעמדותיו כל השפעה".

תל אביב: רשימת "מאמינים" של אגו"י הספרדים והבית היהודי צוברת תאוצה: הרב אבי זרקי הודיע כי לאחר פגישה עם האסטרטג יוסי צילינקר הוא תומך במאמינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.