רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

ולצר הוזהר כי אם לא יבא להתפלל ביום כיפור אצל ר' ישראל הוא לא ימונה למזכיר מועצת

מאת ויזניצער

במוצאי צום גדלי'השבוע, התאספו כמה מבכירי העסקנים של ויזניץ רבי ישראל, יחד עם קבוצה של עשרות אברכים כאובים מטובי החסידים, כאשר בפיהם דרישה אחת ויחידה לבטל לאלתר את מנויו של יענקל וולצר למזכיר המועצת, 
מכיון שוולצר לא טרח ולא הגיע להתפלל אצל הרבי ישראל במהלך ב' ימי החג ואפ' לא לתפלת מנחה או מעריב. את הכל הוא התפלל יחד עם בנו חיימקה בבית הכנסת סקולען ברח' עזרא השומר בני ברק.

לדברי החסידים הזועמים, אם זה לא פגיעה ברבי, אז מהו כן פגיעה.
הם דרשו בכל לשון של דרישה לבטל לאלתר את המינוי.
אי אפשר לעבור לסדר היום לאחר פגיעה כה פומבית ברבי, לדבריהם הסגידה של שטנגר-יעקב מרדכי ליענקל וחיימקה כבר עבר את גבול הטעם הטוב. ועוד לקחת מחסיד אמיתי כמו הרב מרדכי שטרן את התפקיד ולהעבירו לידי מחוצף שפל כזה.

בסיום הפגישה החליטו האברכים לצאת בעצומה אשר בה יחתמו כל החסידים האמיתיים, כי הם מתנגדים בכל תוקף שיענקל וולצר ימשיך בתפקידו.
אולם הוסיפו הגורמים, נמצאים אנו בעשרת ימי תשובה.
באם ביום הכיפורים הבעל"ט יגיע יענקל יחד עם חיימקה להתפלל אצל הרבי אזי יכופר לו, ונסלח לו על הפגיעה העצומה שעשה בראש השנה, בינתיים כבר חתמו על העצומה למעלה משמונה מאות אברכי הכוללים, ועוד היד נטויה.
העסקנים המכירים את נפש בהמתם ציינו בסיום הפגישה כי הם בטוחים שמיד עם פרסום דבר העצומה והפגישה הזאת, אזי וולצר מיד יודיע שהוא מגיע להתפלל על ארבע, וכי הסאגה מאחורינו.
למותר לציין כי הערשיל כץ והרב מרדכי שטרן יושבים וצוחקים מהצד כאשר הם רואים שמלאכתם נעשית בידי אחרים, ובסוף כולם ייווכחו לראות שאסור היה לקחת את המינוי מהרב מרדכי שטרן, ובוודאי לא להעבירו לידי וולצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.