רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 בספטמבר 2018

מבזקים

רוזנטל למנדי וביתאן בתשובה לשאלה האם תפרוש לבקשת מועצת גדולי התורה של דגל התורה? "אני לא יכול לענות על זה"

נחשוני בטוויטר: ‏ערב יום הכיפורים נפלו הפורים. בניגוד למה שאמר רק אתמול כי לא יתמודד ראש בראש באלעד ובניגוד לאופיו, פינדרוס עובר לאלעד כדי להתמודד מול פרוש. למרות מה שעשו לו בביתר, רביץ עובר לטלז סטון תוך כדי פגיעה בפנסיה של רוזנטל. עכשיו נותרנו רק עם השאלה המשותפת לשנים: מי יצחק אחרון?

שלומי קוק בטוויטר: ‏ואולי, אולי יבוא יום והפוליטיקה החרדית תלמד להביט על רוחב התמונה, על רצון התושבים, על טובת העיר - ולא רק מתוך אינטרסים סקטוריאליים ואגואיסטים. זה דורש שינוי תפיסה בין כל הפלגים, ובעיקר בתוך הפלגים עצמם. ואולי, אולי אני אופטימי מדי, אך מותר להתפלל, לקוות לטוב

פריי ב'קו עיתונות': ר"מ קרית יערים אברהם רוזנטל מגיב להודעת דגל התורה - "לא ימנעו ממני להמשיך להתמודד לקדנציה הקרובה, זאת לאחר קבלת ברכת הגר"ח קנייבסקי".

פרלשטיין בפרויקט 'מילה טובה' ב'ידיעות י-ם': המועמדים מפרגנים אחד לשני. דייטש על משה ליאון: "איש חם ולבבי, החיוך שלו כובש. חבר אמיתי". אפשטיין מפרגן ליוסי דייטש: "מנהל את הוועדה לתכנון ובניה בצורה מאוד מקצועית ואנושית". על אבי סלמן: "תמונותיו ברחבי העיר מעידות על בחור פוטוגני במיוחד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.