רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 ביולי 2018

הערות והארות


קרמר חרדי תושב דרום אפריקה לומד תורה חצי יום בישיבת מהרש״א ביוהנסבורג ובשאר היום עובד כרופא מוסמך. בשל המונדיאל הפסיד את הברית לנכדו בה לא יכל להשתתף.
מונדיאל חשוב יותר היה לו מהברית של נכדו והוא קורא לעצמו חרדי
====================
אם אכן נכון הדיווח כי ר' יוסי חברוני לקח כיועץ את שמעון ברייטקוף ממשפחה
אם כן אין כאן שום דבר רוחני
היה כאן מקום לחשוב שיש כאן איזה כיוון של הקצנה
נסיון לחרד את הישיבה
לנקות אותה מחרדקים
אבל אם היועץ הבכיר של הרה"י המתעמת עם החרדקים
הינו בעצמו חרדק בכיר
זה אומר שאין כאן כל מאבק רוחני
אלא מאבק שליטה נטו
הורדת ידים ותו לא
מלחמה מי ינצח
מי הבעל הבית
====================
לפי הדיווח שאותו ברדיטשוב גבעת זאב קיבל את מינויו מאדמורי אמשינוב ורחמסטריבקה הייתי מתנפל על זה
אבל אני לא חייב לקבל את זה כאמת
גם אם הוא ביקש את ברכתם
שתבינו לא כל אחד שפותח בית כנסת ומביא לשם אנשים מכל הבא ליד בשביל הקידוש
יכול להפוך לאדמור
כמובן שמציאותית הוא יכול
אין ארגון שנותן הסמכה ורישיון לאדמורי"ם
העיקרון הוא שזה זילות במושג האדמורי"ם ובתלמידי הבעל שם טוב
בצורה הזו אני יכול להביא לך רשימה של עוד 200 אדמורים כאלה
אז באמת אחד אמר לי אין לי בעיה להכתיר את עצמי לאדמו"ר אני פשוט לא צריך את זה
====================
ליברמן וביבי גיבורים על כמה עריקים חרדים
אבל כשהם רואים את העפיפונים והבלונים של החמאס הם עושים במכנסיים
====================
מידי יום יש תגובות בדף הפייסבוק של ליברמן  על הטרור השקט של המחבלים בשומרון
מבצעים שריפות פסולת על יד הגבול שמזרימות מיליוני חלקיקים של זיהום אויר קשה שמסכן מיליון תושבים בשרון
וליברמן וביבי ה"גיבורים" לא עושים כלום ולא אכפת להם מכלום
הוא אפילו לא מגיב על זה
צה"ל חזק חחחחחחחחחחחחחחחחח
====================
רחל קרויס אשתו של יואליש בראיון לאמנון לוי
סבא שלי הרב אברהם יעקב אפשטיין (נפטר השבוע בירושלים)
שמע בעצמו מהחזון איש
שהציונים הם יותר גרועים מהנאצים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.