רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 באפריל 2018

הערות והארות

האדמורי"ם מויזניץ מונסי בארץ ישראל ביקרו אצל ר' ישראל, האם הם היו אצל ר' מנדלי או שמא אותו הם ממשיכים להחרים? עושה רושם כי עוד צפויים הרבה מחלוקות ולשון הרע זה על זה בויזניץ אם כך המצב, חשבתי שהדור החדש הוא דור של שלום
====================
התואר 'אדם פשוט' בבלוג של שאולזון זה כמו התואר 'מרן' בעיתונים הליטאים.
אין שתים. אי אפשר סתם ככה.
זה בסדר גמור.
====================
תודה עם כל הלב.
סופשבוע נעים
יאיר.
נ.ב. אבי שמשמים מסתכל ומחייך. (הנה, אני לא כזה 'כויפר', מדבר על החיים שאחרי. אניח תפילין באחד מהדוכנים הללו. הם כבר יצלמו, אל תדאג. האתרים החרדים יהיו מלאים עם זה)
====================
כתגובה לדבריו של מרן האדמור מויזניץ סיפר לי ידיד שמתעסק עם שטריימלך שחסידי ויזניץ מסרו לו שטריימלך חדשים ויקרים שיוריד מהם את השפיצים לעשות רצון צדיק וניתן לסדר בצורה שלא יהיה נזק כמו"כ נדבדקת אפשרות להגיע להסדר שהתיקון יעשה במחיר מוזל או לחילופין בחינם ע"י מימון של אחד הנגידים מויזניץ
====================
יום העצמאות מוסד על ידי פישמן מיימון כחג דתי שהכתיב זאת לד"ר הרצוג
הסיבה לכך היתה כדי לקרב את ההמונים ואת העולים לציונות
בדיוק כמו שפישמן מיימון בעצמו התוודה בראיון להצופה בתשט"ו על כך שהרצל ייסד את המזרחי הוא פיתה רבנים עם כסף כדי שיתנו לגיטימציה לציונות
====================
הרב שאולזון היקר
ראיתי באתר שלכם שאתם מאוד מעריצים את הרב אדלשטיין, גם אני למדתי אצלו שנים ואני מאוד מעריכו, מכיון שכן קשה לי מאוד להבין מה הענין שלו לרוץ בבית שמש לבד וללבות את אש המחלוקת, פרט לכך שאינני מאמין שהם ינצחו שם, זה יגרום הרבה שנאת חינם. יש לי רק כף זכות שהחכי"ם באו להודיע לו [או שכבר החליט דוד שפירא] ולא באמת התייעצו.
====================
גם השנה הצדיק יצחק סגל יחלק אוכל במירון בהכנסת אורחים
והצמד הגנבים יאספו כסף
פשוט לא יאומן שפרמולטר משכיר את המקום בעשרות אלפי דולרים וסגל מחלק אוכל
והם עוד אוספים לעצמם כסף
====================
עוד שקר במירון
פתח המערה זה בכלל לא איפה שצמד הנוכלים פרמולטר & קרליבך אוספים כסף
פשוט עובדים על הציבור התמים ועושים כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.