רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 באפריל 2018

הערות והארות


רבי עקיבא אייגר ביקש מאלו שמשגרים אליו שאלות לבל יתארו אותו בתארים מופלגים. 
והסביר: אשב בג'ע עם צדיקים וכשהם ישמעו התארים יצחקו ממני. כך רע'א.
כששאלו תלמידיו את רי'ז בריסקער הרי אחרים שהיו פחות גדוילים מרע'א כלל לא הקפידו על זה? ולמה הם לא פיחדו שיצחקו עליהם בג'ע?
על זה ענה ר' וועלוועל בחדידות: אלו כלל לא בטוחים שיגיעו לתחום הצדיקים. אז ממי יש להם להתבייש?
 ==============================
איך זה שאפחד מהרבנים לא נעמד כשהגר״ח הגיע למזרח אלא נצמדו חזק לכסאות ??
==============================
דוד שפירא מאגף מימין את ברית קנייבסקי בעלזא
הפגיש באמצעות מנחם גשייד את הגרי"ג אדלשטיין עם האדמו"ר מגור
נראה כי דוד שפירא לא מוכן לתת במאבק הפנים דגלאי את התואר של גדול הדור להגרח"ק
==============================
הגיע השבוע אברך בשם שטרק לר לייביש ונתן לו ספר שהוציאו אברכי הכולל של בלז בארץ ומסר פריסת שלום מהאדמור (שלא ממש נראה לי שהאברך כ"כ מקורב לאדמו"ר שישלח איתו פריסת שלום) בקיצור הוא שואל את ר לייביש אם למסור בחזרה פריסת שלו. הוא עוד ממתין לתשובה
==============================
ר לייביש אומר כל פעם אני לא מסוכסך איתו רק בשבילי הוא מדי משכיל
 ==============================
ר חיים
בנאום הניצחון בחול המועד נתן האהרוני דרשה גדולה של ארבעים ושתים דקות.
אני האזנתי להדרשה
ממש לא יכולתי להאמין מה שאזני שומע מצדיק נשגב זה
הוא מדבר לקהל חסידיו ומסביר להם בארוכה ובפרטות גדולה דיש באמריקא ריפובליקאנים ויש דמוקרטים וכו' וכו'.  כל מיני גוישע זאכין
וכאן הבן שואל
מה זה נוגע לאנשי משי יושבים בקרית יואל על התורה והעבודה
וכי רבינו יואל בדברות קדשו העלה על שפתיו שמות טמאים של הגוים.....
ומסביר בפרטות אודותם...
למה לא סתם להגיד שיש נצחון (מדומה)
וכי כל חסיד צריך לדעת כל השמוצ של הרחוב?
היה נראה לי מתוך שמיעת הדרשה שהוא מחניף לבעלי בתים שח"ו לא יחשבו שהוא צדיק נשגב מנותק מן העולם
אדרבה הוא יראה לכל חסידיו אוחזים הסמרטפונים הטרפה
שהוא מעורב עם הבריות
והוא יודע הכל כמוהם (ויותר מהם) והוא אחד מהם
להיכן הגענו
==============================
השמאל לא מכיר בקיומה של ישראל כמדינה יהודית. מכיר בה בדיעבד "כבררת מחדל" ורק ובתנאי להיות בשלטון. כמה שסורוס מכיר בישראל כך השמאל מכיר בישראל כמדינה יהודית.   הם רואים בה מדינה אירוםאית ככל הגויים בלבד.          אילו היו נותנים לשמאלנים  25.000 קמ"ר ביבשת אירופה בנוייה ומוכנה ויכירו בה כמדינה עם שם נוכרי, הם היו עוזבים את ישראל וכופרים בה כמדינת היהודים, והופכים ללוחמים הגדולים ביותר בעולם בישות היהודית ובארץ ישראל , עד השמדתה כמדינה יהודית.
כיום כל מלחמתם לשוב לשלטון ולהשליט בה משטר של      "מדינת כל אזרחיה" ובכל לבטל את היהדות וגם את דת האיסלאם, כדי שלא תהיה להם שום אחיזה כל שהיא בשום דבר וענין , לא ישיבות ולא רבנות לא כשרות ולא מוסד נישואין, לא שבתות ולא חגים. הכל בטל ומבוטל כעפרא דארעא.
בג"צ מדלג על מדינה יהודית דמוקרטית , ודן רק כדמוקרטית.
מה שאומר שלמעשה כופה על רוב אזרחי ישראל כפייה חילונית שבשמה המפורש והלא חוקי "מדינת כל אזרחיה"
הטעם שהם רוצים שתי מדינות
כדי למנוע שליטה בין דתית שיתוף פעולה בין היהדות לאיסלאם בכל הנוגע לחוקי הדת במדינה, בשל רוב של 90%.
וטעם שני שהמדינה לא תהפך לתרבות מזרחית על כל המשמע מכך, אלא אירופאית חופשית כבדור המבול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.