רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

אוקראינה: הושלמה ההיערכות באומן להגעת הרבבות - תמונות משעות הבוקר 1

באיחוד ברסלב באומן, באיחוד הצלה סניף אומן ובחברת הנסיעות 'אומן אקספרס' הפעילה באוקראינה במהלך כל ימות השנה השלימו את ההיערכות לקראת נהירת רבבות המתפללים מהארץ ומהעולם בימים אלו לציונו של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן בימי ראש השנה תשע"ח. הציון הקדוש שופץ לפאר ולרומם את מתחם הציון הקדוש.

בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל הוקמו ע"י איחוד הצלה בשיתוף הצלה אוקראינה מספר נקודות הזנקה ובכל מקרה חירום רפואי הצוותים הרפואיים שיפעלו בימי ראש השנה במשמרות סביב השעון יצאו להגיש סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן יפנו במידת הצורך את הנפגעים למרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן. המרפאה הפועלת בהרחבה מיוחדת לרגל ימי ראש השנה תפעל 24 שעות סביב השעון.

כמו כן מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה בהם רופאים פרמדיקים וחובשים שמגיעים מישראל יצטרפו לפעילות אבטחת הרבבות יחד עם כונני איחוד הצלה אומן. מוקד החירום הבינלאומי של איחוד הצלה תוגבר משמעותית וערוך לקבלת מקרים 24 שעות ביממה ולהזניק מיידית את כונני איחוד הצלה אומן ומתנדבי איחוד הצלה שמגיעים לאומן מישראל. המוקד פעיל גם בשבת ובחג ע"פ ההלכה במספר מקומי באוקראינה 063-800-1221

רפאל טובול יו"ר חברת הנסיעות אומן אקספרס מסר: "כמידי שנה אנו נערכים לשרת את עשרות אלפי הבאים לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל ברכבים מהירים ונוחים ואוטובוסים חדישים וממוזגים שמאפשרים נסיעה לאומן ולקברי הצדיקים באוקראינה תוך ישוב הדעת ונסיעה בטוחה. גם השנה מיקמנו את החניונים במיקום נוח להליכה לציון רבי נחמן ללא צורך לטפס בעלייה הקשה מיד עם הגעת הנוסעים לאומן".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים שהגיע לסיור היערכות באומן מסר: "ארגון איחוד הצלה על מתנדביו הרבים השלימו את היערכותם המקצועית למבצע האבטחה בימי ראש השנה באומן, המתנדבים מוכיחים את מסירותם בכל שנה מחדש למען הצלת חיים ומסייעים לנו לעבור את מבצע האבטחה תוך תקווה כי יסתיים ללא אירועים חריגים. אני שמח ומודה על שיתוף הפעולה המלא עם איחוד ברסלב באומן, מרפאת אומן וארגון הצלה אוקראינה ומאחל לרבבות העולים לאומן ולכלל כמך ישראל שנה טובה ומבורכת".


צילומים: איחוד ברסלב באומן ודוברות איחוד הצלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.