רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביולי 2017

מבזקים

תקנות חוק הגיוס אושרו. 8 הצביעו בעד, 4 נגד.

ח"כ אייכלר נפגש היום עם שגריר ארה"ב בישראל דייויד פרידמן.

עמית סגל על החלטת הקבינט: ‏מעניין פוליטית: בניגוד לצפוי, בנט לא יוצא לסיבוב על הראש של ביבי.

שבועיים אחרי הבחירות - במפלגת ׳העבודה׳ יצאו היום בקמפיין חדש ברשתות החברתיות תחת הכותרת: ״מתפקדים לניצחון - אבי גבאי״.

השרים נפתלי בנט ודוד אזולאי יו״ר הכנסת אדלשטיין והשר חיים כץ מלווים בראש העיר ישראל פרוש הגיעו היום לניחום אבלים אצל משפ׳ סלומון באלעד.

המשטרה מגדירה את האיומים על הרב הבלין רבה של קריית גת בדרגה 6 - מהדרגות הגבוהות ביותר, המחייב 2 מאבטחים, אחד ליד ביתו והשני צמוד אליו.

ח״כ עופר שלח ב׳קול ברמה׳ על דברי ח"כ משה גפני שאין ליאיר לפיד סיכוי להיות ראש ממשלה: ״בא נראה את גפני במבחן האמת שננצח ונרכיב את הממשלה אם יצטרפו או לא״.

יעקב ריבלין ב׳קול חי׳: ״בסקר שעשיתי בטוויטר על אמינות חברי הכנסת החרדים והצביעו מעל 1000 איש - חבר הכנסת מלכיאלי מש״ס נבחר למקום הראשון ועובר את כל הוותיקים״.

השר דרעי ב׳קול חי׳ - ״כל גורמי הביטחון היו בשישי באותה עמדה להציב את המגנומטרים. רק בראשון הם אמרו: טעינו בהערכה. זה מצליח ללכד את כל השונאים שלנו. החלטת הקבינט מאוזנת, צודקת ואחראית״.

סגן השר מאיר  פרוש ב'קול ברמה': "התקנות המקוריות היו בנוסח יאיר לפיד אחרי חוק הגיוס מהקדנציה הקודמת, עבדנו מאוד קשה וקילפנו הרבה דברים כדי שנוכל להצביע בעד. כל עסקני הציבור החרדי עסקו בתקנות".

ישי כהן בפרסום ראשון ב'כיכר': טלטלה תורנית בערוצי הרדיו החרדים. הגאון רבי אופיר מלכה עזב את 'קול ברמה' לטובת 'קול חי'. המהלך יצא לדרך לאחר מכתב של נשיא המועצת הגר"ש כהן לרב מלכה שביקש ממנו לעזוב את 'קול ברמה'.

השר דרעי ל׳קול חי׳ - ״מסכמים את ההישגים הגדולים שלנו בסיום מושב הקיץ: ביטול מתווה הכותל, דחיית חוק הגיור, ייזום העיר החרדית שפיר, הקמת קרן סיוע לערים מוחלשות, פיקוח על מחירי קייטנות, הנחות במים, חוק העירוב ועוד״. על הבחירות לרבנות בית שמש - ״מאז הקמת ש״ס נשיא מועצת חכמי התורה הוא זה שיחליט במי נתמוך. הוא כתב מכתב תמיכה ברב ינון רביב וכך יהיה! כולם יתמכו בו״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.