רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 ביוני 2017

מבזקים

החלטה דרמטית בישיבת הממשלה בנושא מתווה הכותל! רה"מ נתניהו קיבל את עמדת המפלגות החרדיות: מתווה הכותל יוקפא וכל שינוי יחייב החלטת ממשלה נוספת. 

שר הדתות דוד אזולאי: "שמח על ההחלטה החשובה. מברך את השר דרעי על עמידתו האיתנה. נמשיך לשמור על עברו ועתידו של שריד בית מקדשינו".

סגן השר מאיר פרוש בתגובה - ״אני מברך את ראה"מ נתניהו, שחזר בו - למרות הלחצים - וביטל את מתווה הכותל שאושר בממשלה בטעות ושהכיר במעמדם של הרפורמים״.

השר ליצמן בתגובה: "החלטת הממשלה - מסר ברור לכל העולם כי אין ולא תהיה לרפורמים דריסת רגל והכרה בכותל המערבי. פעילות הנציגות החרדית באחדות ובשיתוף פעולה זוכה לסייעתא דשמיא ולהצלחה".

יו"ר ש"ס השר דרעי בתגובה - "שמח שהממשלה נעתרה לדרישתי לבטל את המתווה שפוגע במעמדו הקדוש של הכותל. אין ספק כי שמירת הסטטוס קוו גם בנושא הכותל משקפת את רצון רוב העם".

הרה"ר הגר"ד לאו בתגובה - "החלטת הממשלה שחילקה את הכותל הייתה שגויה מיסודה וטוב שהיא נעצרה. הכותל המערבי איננו עומד לחלוקה. אני משבח את הנציגים החרדים ואת הממשלה על ההחלטה".

עוד מההחלטה הדרמטית על ביטול בפועל של 'מתווה הכותל' בישיבת הממשלה - השרים ליברמן ושטייניץ הצביעו נגד. לא היו נמנעים. המשמעות: ביטול בפועל של המתווה והשארת המצב בכותל כפי שהוא. ראשי המפלגות החרדיות ברכו על ההחלטה ואמרו כי היא משקפת את רצון העם.

השר אורי אריאל ב'קול ברמה' - "למרות הבדלי הגישות ביני לבין שרת המשפטים שקד בנושא הכותל, היום שנינו הצבענו בעד ביטול המתווה".

ח"כ משה גפני על הקפאת מתווה הכותל בממשלה: "אני שמח על החלטת הממשלה לעצור זאת , זו הייתה דרישתנו, מדובר בצעד חשוב ומשמעותי, ואני מברך על ההחלטה".

תגובות אנשי התקשורת לביטול מתווה הכותל - יוסי אליטוב: "יגעת ומצאת תאמין". ברייטקופף: "רב הכותל חוגג ביום אחד: גם חתונת בתו וגם את קבורת מתווה הכותל". ארליך: "רגע של גאווה לתקשורת החרדית העצמאית". אריה ארליך: "הגינויים והאיומים מכיוונם של ארגונים אמריקניים, אלה אותם ארגונים שפרסמו הודעות נהי וחורבן עם ניצחון טראמפ. השמים לא נפלו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.