רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בינואר 2017

מבזקים

'ערוץ 2' חושף: המשטרה חוקרת תלונה נגד השר צחי הנגבי. מדובר בתלונה שהגישו נגדו זוג חרדי מירושלים. 

שלזינגר ב'בחדרי': בשעות האחרונות מתחזקת ההערכה כי הירי הבוקר בחיפה הוא פיגוע על רקע לאומני. 

שר הבריאות יעקב ליצמן ב'קול חי': "אני לא רואה שלפיד יהיה ראש ממשלה. הוא אנטי דתי, אבל הציבור דווקא לא. הגוש החזק נשאר 68 מנדטים, הוא לא מצליח לקחת מנדט אחד מהגוש. אנחנו בכלל לא בעידן בחירות". 

סגן השר מאיר פרוש בוועידה הארצית של איגוד הת"תים בכינר: "מעולם לא הרגשתי שהשר בנט מחפש להתערב אצלנו. הוא מכיר ומכבד את דרך החינוך החרדי. אין מה להשוות בין רוח המפקד היום לקדנציה הקודמת". 

פרטים נוספים ב'ערוץ 2' על חקירת הנגבי - הזוג החרדי שכרו את דירת אמו של השר. לאחר שאיחרו בתשלום השכירות, הגיע הנגבי לדירה, איים על הזוג ובאותו הזמן נשבר חלון בדירה. משטרה הוזמנה ולהב 433 פתחו בחקירה.

אלפים בראשות מרן הגאב"ד והראב"ד וחברי בד"צ העדה החרדית השתתפו היום במסע הלוויית הגאון הגדול רבי נפתלי פרנקל זצוק"ל חבר בד"צ העדה החרדית. נצפו  בהלוויה, מרן האדמו"ר מצאנז,  האדמו"ר מרחמסטריווקא,  האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, האדמו"ר מדושינסקיא, האדמו"ר מערלוי, ראש ישיבת טשעבין הגה"צ רבי יוסף משה שניאורסאהן, האדמו"ר מפינסק קרלין, הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן רב מערב ב"ב,  ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, המשפיע הגה"צ רבי אהרן טויסיג, האדמו"ר מסטראפקוב, ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.