רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

ווארטים


"הפסימי מתלונן על הרוח,
האופטימי מקווה שהיא תשתנה,
הריאלי מכוון את המפרשים."

אבא של הרשלה גילה במוצאי שבת שאין להם יין להבדלה אז הוא ביקש מהרשלה ללכת לקנות בקבוק יין.
"תביא לי כסף", אמר הרשלה.
אמר האבא: זה לא חכמה לקנות עם כסף, החכמה זה לקנות בלי כסף!
הרשלה הלך וחזר עם בקבוק ריק.
האבא: למה הבאת בקבוק ריק?
הרשל'ה: זה לא חכמה לעשות הבדלה עם בקבוק מלא, החכמה היא לעשות הבדלה עם בקבוק ריק!

בביתו של תמני נשמעו דפיקות.
הילד ניגש לפתוח את הדלת, אחר כך פנה לאביו:
"אבא! יש פה מישהו בדלת, מחפש תרומות בשביל בניית מקוה!"
ענה לו אביו: "בסדר בני, תן לו כוס מים

שני תימנים הולכים בדרך. שואל סעדיה את זכריה, מה נשמע? עונה לו זכריה: וואלה אחי מה אני אגיד לך על הפרצוף! מצב כלכלי גרוע, תראה אפילו הנעל שלי נפתחה אין לי כסף לקנות חדשה!!
עונה לו סעדיה: תגיד אתה נורמאלי?  למה לא דיברת? נכון שאנחנו תימנים שחוסכים והכל אבל הגעת למצב כזה אתה חייב לומר! בשביל מה יש חברים?? מוציא סעדיה חבילה ענקית של שטרות קשורים בגומיה, מוציא את הגומיה ואומר לו: קח את הגומי תקשור את הנעל. אל תלך ככה יותר..

אחד אמר לחבר שלו אני מכיר את חכמת היד ופרצוף אמר לו תראה לי אמר לו תתקרב עלי הביא לו אחד לפרצוף, בלי אלימות זה רק בדיחה

כמה גבאים דופקים בבית של תימני .פותח להם תדלת תימני זקן בן 93 ......
אומר להם "אבא לא בבית"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.