רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 באפריל 2016

החסיד האיגרות והדירה

מאת חב"דניק

למני וולף נכנס חסיד לא חבדניק מביתר עלית לפני חודשיים לחנות קהת וביקש לקנות את כל האיגרות קודש של הרבי שילם ויצא. אתמול הוא שוב הגיע לקנות ספרים של הרבי ואומר למני שמע סיפור מדהים שקרה לי עם האיגרות קודש.
אנחנו בני ארבעים ואין לנו דירה אני ורעיתי החלטנו לשאול באיגרות אמרתי פרק תהילים והכנסתי פתק ושאלתי באם לקנות דירה או לא.
המכתב יצא מיד וכתוב בשורה למטה נ.ב כדאי שיזדרז לקנות דירה
אין לנו כסף לקנות דירה מהיכן נקנה לאחר שעה מצלצל דוד שלי ואומר לי שדודה זקנה החליטה להשאיר לי ולדוד ירושה סכום כסף גדול ועכשיו היא התקשרה והודיעה שלא רוצה לתת לנו את הכסף אחרי מותה אלא עכשיו מיד ושנשקיעה את זה בדברים טובים
זה סיפור טרי שעכשיו מני סיפר לאלימלך בבית הכנסת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.