רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בנובמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


הפלס: פרצה חמורה ביבנה חנות נפתחה לראשונה בשב"ק.
---------------------
'ווינט': המשטרה פשטה על עיריית ראשון לציון במסגרת פרשת גל הירש.
 ---------------------
עו"ד מרדכי ציבין ל'הקול החרדי': "בחור ישיבה שהיה עד לירי בשוגג לעבר שמחה חודדטוב ז"ל ברחוב ירמיהו בירושלים, מסרב להעיד נגד גירסת השוטרים. עד נוסף נעלם ואנחנו מנסים לאתרו בכדי לחשוף את האמת".
 ---------------------
ארה"ב: חסידי סאטמר ו'נטורי קרתא' מפגינים כעת לקראת פגישת נתניהו עם אובמה. קוראים להחרים את ישראל, לשחרר את פלסטין ולהעמיד את נתניהו לדין.
 ---------------------
עיריית ירושלים: תוכנית הספורטק אושרה בוועדה המחוזית לאחר דיון שנמשך כשעה.
 ---------------------
יוחאי דנינו חושף ב'מטבחון' את דבריו של שר הביטחון, לדברי יעלון: "את בית הכנסת בגבעת זאב היה צריך להרוס מזמן. קבוצת בריונים משתלטת על קרקע פרטית של פלסטיני כדי לעשות כסף וכדי להגן על הקרקע חונכים שם בית כנסת. הצענו להם בית כנסת חלופי והם דחו את ההצעה. הגיבוי שהפוליטיקאים מעניקים זהו זרע הפורענות וגיבוי לטרור יהודי".
 ---------------------
יעקב ריבלין בטוויטר: רעידת האדמה הבאה בעולם הרדיו החרדי. אחד מבכירי השדרנים עומד לפרוש כליל מענף התקשורת ולעבור לתחום שונה לחלוטין.
 ---------------------
המאבקים בב"ב - פקחי העירייה מחרימים כעת ציוד מחנות 'שלוימל'ה' בטענה להוצאת סחורה על המדרכה.
 ---------------------
'בחדרי': מאבק תרבות הזלילה בב"ב בעקבות מלחמת שלוימל'ה וקופיקס מגיע לסמינרים. מנהל סמינר כהנא בהוראה לתלמידות: "אסור לקנות בקופיקס, הולכים עם הכוס ברחובות, אין לזה צורה. גם למתחם פיקנטי אסור ללכת".
---------------------
טרגדיה בלונדון! בבית מלון בסטמפורד היל נמצא הרה"צ יחזקאל פאנט ז"ל מב"ב ללא רוח חיים, ככה"נ לאחר דום לב. כוחות הצלה ומשטרה במקום.
 ---------------------
שיף חושף ב'בחדרי' התבטאות של ראש מערך ההסברה החדש רן ברץ נגד מרן הגר"ע יוסף זצ"ל: "הוא הזיק לא רק למדינת ישראל, אלא גם לאותם אנשים שלהם בא לעזור".
 ---------------------
נחמניאל סבן מנהל היישוב תל-ציון ל'קול החרדי': "מצבו של הפצוע שמואל רייזמן משתפר מדבר ומשחזר את כל התרחשות הפיגוע, חילקנו את הילדים אצל משפחות מהיישוב. מקווים שעוד השבוע ישתחרר".
 ---------------------
יו"ר סיעת ש"ס ח"כ בן צור לשיף ב'בחדרי': "הועברו מסרים גם פומביים וגם אישיים ללשכת רה"מ לעצור את מינוי רן ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה. אם זה יגיע לממשלה השרים שלנו יצביעו נגד".
 ---------------------
פרטים נוספים על הטרגדיה בלונדון: הרב פאנט ז"ל הגיע להשתתף בשמחת בר מצווה. בן 49. נמצא במלון 'קדימה'. מאמצים כעת למנוע את נתיחת גופתו. תנועת ש"ס מגנה בחריפות את דברי הבלע של רן ברץ נגד הגר"ע יוסף זצ"ל. דבריו מוכיחים באופן נחרץ את חוסר שיקול דעתו ואת חוסר התאמתו המוחלטת לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי.
 ---------------------
4 ימים לאחר פיגוע הדריסה, נפטר מפצעיו לוחם מג"ב - סמ"ר בנימין יעקובוביץ' הי"ד. בכך עלה מנין ההרוגים בגל הטרור הנוכחי ל-12.
 ---------------------
'ערוץ 7': בפשיטה של הרבנות הראשית על אולם בעיר שוהם נתפסו מוצרים לא כשרים. גורמים ברבנות: "שהר' סתיו יבדוק מה קורה במערכת הכשרות אצלו בבית, לפני שהוא תוקף את מערכת הכשרות הארצית".
 ---------------------
נס: ניסיון פיגוע דקירה במעבר אליהו שבשומרון, המחבלת ששלפה סכין נורתה ונפצעה.
 ---------------------
הבוקר ביומונים הכחשה בשם האדמו"ר מקרלין לשמועות בשמו כביכול להתיר עלייה להר הבית.

למבזקים כנסו כאן:



 ---------------------
נייעס מייל: שיפור ניכר במצבו של יוסף עבודי, חסיד ברסלב מעמנואל, שנפצע אתמול בפיגוע דקירה בשומרון במהלך קניות. מצבו בינוני ויציב.
 ---------------------
דורון הרמן ב'ערוץ 10': גל מעצרים חדש בפרשת נתיבי ישראל.
 ---------------------
ירי הרקטה אמש לשטח ישראל. דובר צה"ל: חיל האוויר תקף תשתית טרור של חמאס בדרום הרצועה.
 ---------------------
הישגי גפני בנושא קצבאות הילדים: תוקם קופת חיסכון לכל ילד. המדינה תשלם את דמי הניהול ולא הילד. בעת משיכת הכסף בגיל 18 יינתן מענק נוסף של אלף ש"ח.
 ---------------------
המשרד לפיתוח הפריפריה יעביר 20 מיליון שקל לפיתוח אתרי דת ובכללם קברי צדיקים. השר אריה דרעי: "אנו גאים במורשת שלנו וההשקעה תייצר מקומות עבודה ותתרום לכלכלה".
---------------------מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
הנס הגדול בעיר ביתר!
גיבור היום המאבטח ישי קריטיינברג בראיון: ״חשדתי במחבלת מהרגע שראיתי אותה. מיד כששלפה את הסכין, רצתי לאחור וניטרלתי אותה. מחר אברך הגומל ואערוך סעודת הודיה. האירוע מגביר את הפחד בביתר״.
הטרגדיה בלונדון - אבי וידסלבסקי ששימש גבאי הרב פאנט ז״ל בלונדון בראיון: ״הוא הגיע בראשון שעבר ותכנן להישאר פה עד יום רביעי. ישבתי איתו היום 4 שעות, היה לו קבלת קהל. מי שגילה אותו הוא האינסטלטור של המלון שהסתובב בחדרים. השופט הסכים לשחרר את הגופה״.
יהודה פייג חובש מד"א ואיחוד הצלה בביתר בראיון: ״טיפלנו בזירה רק במאבטח שנפצע קל. לא טיפלנו במחבלת מהחשש שהיא עם חומר נפץ. היה לנו עד היום סוג של דו קיום עם הערבים מהאיזור, היום זה נגמר. תושבי ביתר חוששים שזה רק ההתחלה, הפחד מורגש הערב ברחובות העיר״.
חוק הגיוס ישתנה בקרוב - מנדי גרוזמן ׳grn' בראיון: ״החרדים לא יפילו את התקציב ולא יוותרו על שלמות הקואליציה. גם לליכוד אין עניין לא להעביר את תיקון חוק הגיוס. העיניים של כולם בסוף לבג״ץ - אם החרדים יגזימו בדרישות, הבג״ץ יבטל את תיקון החוק״.
ניצול הפיגוע האברך מתל ציון שמואל רייזמן בראיון: ״עשיתי קניות ברמי לוי כמו כל יום שישי, לפתע המחבל הגיח מאחור, תפס אותי בכתף ודקר אותי מס׳ פעמים. ניסיתי להילחם בו ותוך מס׳ שניות קרסתי. מצבי היה קשה מאוד, ניצלתי בנס. ילדי הגיעו לבקר אותי הערב, הם מבינים שכמעט איבדו אבא״.
סערת דבריו של הרב טאו - תלמידו הרב ברוך אפרתי בראיון: ״גם אלו שעולים להר הבית מכוונות טובות גורמים לאסונות גדולים. הרב לא מתפשר על זה. ייתכן ונצא להפגנות נגד העולים להר״.
מני גירא: 3500 שקלים ישולמו רטרואקטיבית למשפחה עם 4 ילדים, כך אושר היום ע"י גפני בוועדת הכספים - למרות התנגדותו המקורית למתווה שהאוצר כפה, ליצמן רושם הישג, מתוכם יופרשו 1600 לחיסכון.
 ---------------------
 מהדורת חצות בסקופים: סערת מינוי רן ברץ!
המועמד לתפקיד הבכיר לא מתחרט על דבריו נגד הגר"ע יוסף ואומר הערב בשיחות סגורות: מי שקורא את הדברים במלואם, מבין טוב למה התכוונתי. הדברים משקפים את דעתי.
•• מועצת הפרשנים עם העיתונאים ישי כהן, יענקי קצבורג איתי גדסי ויקי אדמקר: האם הרב פינטו ניסה לשקם את דומרני? חוק הגיוס המתוקן יאושר בישיבת 'מועצת' של אגו”י?
• גיא פלג - ערוץ 2 שחשף את שיחת הטלפון בין הרב פינטו לעבריין דומרני: לפי השיחה אין בינהם יחסי רב ותלמיד.
• הנס בביתר, המאבטח ישי קרייטנברגר משחזר את הרגעים הדרמטיים.
חבר מועצת העיר ביתר יקי הרשקופ: הציבור יכול להיות רגוע, מחר צפוי סגר כללי לא יכנסו פועלים לעיר.
• חנוך וסרמן שרעייתו נפצעה בפיגוע בצומת תפוח: צפוי להשתחרר כבר מחר.
• לירן עבודי בנו של יוסף עבודי מעמנואל שנפצע בפיגוע בשומרון: אבא הלך לקנות סגריות ונדקר בהיותו יושב ברכב.
• המאבקים במועצה הדתית בירושלים, יו”ר המועצה יהושע ישי בראיון סוער: אני חסיד של הגאון הרב שטרן אדם עניו וצנוע אבל אנשי לשכתו הם שעושים מהומות.
• קולנוע חרדי במתחם שנלר? סגר”ע עופר ברקוביץ על התוכנית אותה הוא יוזם.
• עמרי מילמן 'מכלכליסט' שהשתתף בדיוני ועדת הכספים הערב: גפני מרוצה מתוכנית החיסכון הוא הכניס בה עוד הישגים שלא היו.
• שימי סגל מאתר 'שטורעם' בסיקור מכנס השלוחים של חב”ד בניו יורק.
• הרב ברוך אפרתי על פסק ההלכה הנחרץ של הרב טאו נגד העולים להר הבית.
• אבי שיף מבחדרי: חברי הכנסת החרדים בקשו כבר היום להעביר בממשלה את חוק הגיוס אך היועמ“ש התנגד.
• בעיות כשרות ב'אושר עד'? הרב ליאור כהן ממחלקת ההונאה ברה”ר: יש באושר עד בעיות קשות של 'חדש' ועוד מוצרים שהרבנות לא מאשרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.