רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

מבזקים- מפה ומשם


אנשי אוירבך במחאה: לביה״כ ברמות פולין שם מתפלל מקלב הגיע אברך משוגע בתפילת שחרית באמצע קריאת התורה והתחיל לקלל את מקלב על תיקון חוק הגיוס
--------------------
ניו יורק טיימס': יונתן פולארד התקבל לעבודה במחלקה פיננסית של חברת השקעות בניו יורק. יתחיל בימים הקרובים לעבוד
--------------------
מנצ'סטר-אנגליה: לקיים בנו חכמי ישראל ! החמרה במצבו של זקן רבני אירופה גאב"ד מנצ'סטר הגה"צ רבי מנחם מענדל בן שרה באבצ'ע שנייבלג לרפו"ש. מוגדר קשה. סובל מזיהום בדם. בני משפחתו הוזעקו. בן 95. (חתנו הוא האדמו"ר מסטראפקוב)
--------------------
--------------------
ברוך דיין האמת: בשבת בבוקר נפטר בפתאומיות רבי נחמיה ציטרון ז"ל, מנהל סמינר 'אור החיים' בביתו ברח' נחמיה בב"ב. היה מראשוני התלמידים בישי' פוניבז'.
 --------------------
תמונות הופצו ברשת של פולארד ביום שישי בארה"ב, כשלצידו רעייתו והעסקן החרדי פסח לרנר
 --------------------
מוטי סגל ב'קוקר': בביהכנ"ס 'לדרמן' פינו במהלך תפילת שחרית הבוקר את כל המתפללים הכהנים, בשל עץ המחבר בין ביהכנ"ס לביתו של הרב ציטרון שנפטר הבוקר.
 --------------------
 מוקד זק"א על הפיגוע בקריית גת: 2 פצועים בינוני, 2 פצועים קל. המחבל לא נתפס.
--------------------
רדיו 'קול ברמה': החלטנו להפסיק לשדר את שיעורו של הראשל"צ הגר"י יוסף במוצ"ש.
--------------------
המונים משתתפים כעת באולמי בית ברלינר באשדוד בשמחת האירוסין לבת זקוניו של ראש ישיבת גרודנא הגר"מ שמידע נכדת מרן הגרד"צ קרלנשטיין זצוק"ל עם נכד ידי"נ של הגרד"צ - הג"ר יידל בויאר.
--------------------
 בוז'י הרצוג בטוויטר: זה מתיש: פרשנים "מדווחים" על "מו"מ לאחדות" ואנחנו כמו אוטומט צריכים - שוב - להכחיש. באיזו שפה אתם רוצים את זה? את ביבי צריך להפיל. לא להציל.
--------------------
אלפים כעת באולמי הדקל בבני ברק בכינוס חירום והסברה נגד חוק הגיוס
--------------------
הפצוע החרדי בקרית גת - ציון חיון. דמות מוכרת בעיר. נכנס כעת לחדר ניתוח. עוד 2 נשים ובת 13 אושפזו במצב בינוני בברזילי. הדוקר נפגע מרכב חולף במהלך הבריחה אך טרם נתפס.
--------------------
 אנשי 'נטורי קרתא' וצעירים מ'הפלג הירושלמי' מפגינים כעת מתחת לביתו של ח"כ משה גפני ברח' יצחק ניסים בב"ב בעקבות תיקון חוק הגיוס.
--------------------
בשבע ברכות המרכזי בויז'ניץ משתתפים: סגן השר מאיר פרוש, יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני ור"ע ביתר מאיר רובינשטיין.
--------------------
ישי כהן בטוויטר: עקב המצב הביטחוני שוקלת מחלקת האבטחה במשרד הדתות להצמיד מאבטח קבוע לשיעורו השבועי של הראשל"צ הגר"י יוסף. הערב הגיע מאבטח לשיעור

להמשך כנסו כאן:

.
--------------------
דוברות איחוד הצלה: מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'קרית גת' העניקו טיפול רפואי ראשוני לגבר שנדקר בפלג גופו העליון ברחוב מלכי ישראל בקרית גת. כמו כן בזירה נוספת ברחוב דוד המלך טופלו שתי נשים שנדקרו אף הן בפלג גופם העליון.  בשלב זה נסיבות האירוע בבדיקה.
דודי אוברלנדר מתנדב באיחוד הצלה סיפר:  "כשהגעתי לזירה נתקלתי באברך חרדי שנדקר בפלג גופו העליון והציצית אותה לבש הוכתמה בדם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. לאחר מכן נגשתי לזירה נוספת בה טופלו ע"י מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שתי נשים שנדקרו אף הן בפלג גופם העליון ולאחר מכן הן פונו לבית החולים כשהן בהכרה מלאה. כוחות משטרה גדולים פעלו בשתי הזירות".
-------------------- 
 מהדורת 12 ב'קול החרדי':
הטרור מכה שוב - הערב בקריית גת.
שוב פצוע חרדי! המתנדב דובי בלעדי בראיון: "הייתי בביהכנ"ס לאחר תפילת מעריב, כשהגעתי מיידית לזירה, התחלתי לטפל ראשון בפצוע החרדי שהיה במצב הקשה. לאחר שהוא פונה ע"י מד"א, טיפלתי בשתי נשים פצועות ופיניתי אותם באמבולנס שלי לברזילי".
שלום חיון בנו של הפצוע החרדי ציון - בראיון: ״דיברתי עם אבא מקודם, היה לו נס גדול! הוא יצא לסיבוב אחרי ההבדלה, לפתע המחבל רדף אחריו. הוא ניסה לעצור רכבים שיטפלו בו, כולם היו באותם דקות בפאניקה, אף אחד לא עצר לו״.
העסקן החרדי אברהם בלושטיין בראיון: "נסעתי עם הפצועים לבית החולים, הייתי צריך לדווח לבני משפחתו של הפצוע החרדי על האירוע. היית לצידו עד שהם הגיעו, מזעזע ומחריד לראות את הציצית שלו ספוגה בדם. הפעם בניגוד לפיגוע הקודם, כל העיר נכנסה לפאניקה, אוירה של פחד בקריה החרדית".
רבה של קרית גת הגר"מ הבלין בראיון: "למרות שאני גר בקצה השני של העיר, הפחד שורר בכל מקום. הוצאנו הוראות מיוחדות לכל מוסדות החינוך. פניתי לראש העיר, שלא יאשר כניסת ערבים מחר לעיר".
מני גירא: ״הראב"ד הגר"מ שטרנבוך בהקלטה: "יש כאלה שמבזבזים הזמן, אם עץ או ג' ומבזים תלמידי חכמים". ההסתה בפלס כביכול החכי"ם החרדים אחראים לגיוס בחורי ישיבות מחלחלת לצעירים, מקלב הותקף והפגנה נגד גפני. עשרות עיתונאים עקבו אחר פולארד בשבת, סירב להתייחס ולו במילה״.
כניסת 'המחנה הציוני' לממשלה - ח"כ איתן ברושי בראיון: "הפנייה להרצוג, יוזמה אישית שלי. אני לא פוסל אפשרות לשבת עם בנט. החרדים ואנחנו מסתדרים מעולה. אם נצטרף, הממשלה לא תהיה אנטי חרדית. אני יודע שיש התנגדות פנימית אצלינו".
מתח בבריסל - רבה הראשי של בריסל אברהם גיגי בראיון: "יש חשש לסדרת פיגועים במדינה. פעם ראשונה מאז מלחמת העולם השנייה שבתי הכנסת היו סגורים בשבת. אנשים התפללו ביחידות בבית. גם הערב הכל שומם וסגור, אין בית קפה אחד פתוח".
פוגרום השבת בביתר - חיים קליין עד ראייה בראיון: "קבוצת שבבניקים פרצו עם גז מדמיע לביהכנ"ס של קהילת 'מתמידים', זרקו ספרי קודש והיכו מתפללים. לטענתם: היו מריבות בין הילדים, וחשבו שביהכנ"ס קשור לזה. התקשרנו בשבת למשטרה".
--------------------
מהדורת חצות בסקופים:
פחד ברחובות, תושבי קרית גת הסתגרו בבתיהם שעות ארוכות עד שהמחבל נתפס בשעה האחרונה בגינה סמוכה.
• תושב קרית גת ח”כ מיקי זוהר בראיון: גל הטרור מכה בנו בשנית, אני קורא לשר הביטחון לצאת למלחה אמיתית בטרור.
• הרב משה הבלין רב העיר קרית גת: הוריתי לבחורי הישיבה שלא לצאת משטח הישיבה עד לתפיסת המחבל.
• הגר”ש ארוש ר”י חוט של חסד בראיון: קורא לציבור להגיע מחר בשמונה בערב לכותל המערבי לתפילה המונית ועולמית בגלל המצב.
• פאניקה באירופה: חשש לפיגוע כימי בבירת בלגיה, רכבי צבא משוריינים ברחובות בריסל, רבה של בריסל הרב אברהם גיגי: היום לא יצאנו לבתי כנסת, פחד נורא וחשש מפצצה כימית.
החזן הראשי של בריסל ישראל מולר: בליל שבת התפילה היתה כרגיל, בבוקר קיבלתי הוראה לא לצאת לבית הכנסת כי הוא סגור.
• הקלטה: הגר”מ שטרנבוך בסעודה השלישית בישיבתו: להזהר מפגיעה בתלמידי חכמים בדיבורים על ג' ועץ.
• שחרור יונתן פולארד, ראיון עם ראשי מטה פולארד בישראל אפי להב ואשר מבצרי: מדוע הפיצו כל השנים שמצבו קשה.
• ח“כ איתן ברושי מהמחנ“צ: אני קורא להרצוג להכנס לממשלת נתניהו, אני לא הח“כ היחיד שחושב שזה מה שצריך לעשות כרגע.
• העיתונאי משה עבאדי: בקול ברמה תכננו להציב מיקרופון בלי הסמל של הרדיו אך עקב בעיה משפטית שהתבררה במכתב של עו”ד הלפר נמנע השידור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.