סקנדל, לא שומעים את קולה של הרבנות הראשית בכלל ואת של תל אביב בפרט, מרשים לתל אביבים להתעלל במנהג בכפרות, בניגוד לכל השנים הקודמות שבתל אביב נהגו לעשות כפרות. מעידים מי שגרו בתל אביב הרבה שנים כי עשו שם כפרות ואף אחד לא הפריע, אבל עתה השתנו הזמנים ובמקום שהרב ישראל מאיר לאו שהוא רב העיר ירים קול זעקה גדולה ומרה וילחם נגד העיריה הוא ממלא פיו מים
גם הרבנות הראשית שותקת ולא מגיבה, והדבר חמור מאוד, מפני שאם בתל אביב יצליח ראש העיר להעביר זאת, יעתיקו אותו ערים אחרות ואז כל ענין הכפרות בישראל יעמוד בסימן שאלה, לא בכל מקום יוכלו לעשות זאת. אבל לרבנים הראשיים חשוב הרבה יותר מינויי דינים ג'ובים וכסף, הכפרות הם יכולים לחיות בלי זה
גם הרבנות הראשית שותקת ולא מגיבה, והדבר חמור מאוד, מפני שאם בתל אביב יצליח ראש העיר להעביר זאת, יעתיקו אותו ערים אחרות ואז כל ענין הכפרות בישראל יעמוד בסימן שאלה, לא בכל מקום יוכלו לעשות זאת. אבל לרבנים הראשיים חשוב הרבה יותר מינויי דינים ג'ובים וכסף, הכפרות הם יכולים לחיות בלי זה

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.