רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

מכתבים קצרצרים


החינוך המחבלי - קומוניסטי מפיונרי ובעיקר אתאיסטי אינם מאמינים בכלום רק בעצמם
לעשות דבר שכזה בשבת שובה אין הוכחה טובה מזו כי אינם מאמינים בכלום, מפני שאם היו באמת מאמינים במשמעות הימים האלה ובמיוחד כמה ימים לפני יום הכיפורים הם לא היו מעיזים לעשות מה שעשו השבת בבית מדרשו של הרב סילמן. לא חסרים משבתות השנה מתי שיכלו לעשות זאת, יש מספיק הזדמנויות אחרות היכן שהרב סילמן נואם לבא לצעוק למחות, ובכל זאת עשו זאת דוקא בעשרת ימי תשובה להכריז קבל עם ועולם כי כל האלול ועשרת ימי תשובה זה הבלוף הגדול ביותר מדובר בעבודה בעיניים של משגיחים ליטאים, מפני שאם יש טיפ טיפת רצינות בעבודת המשגיחים וראשי הישיבות הליטאים במשמעות הימים האלה הם לא היו מעיזים לעשות מעשה שכזה שלא רק חילול שבת יש בו הם גילו קבל עם ועולם כי הם אתאיסטים אינם מאמינים. כל הענין הישיבתי הוא משחק ולא יותר מזה

גם הקלים שבקלים לא מעיזים בימים כאלה לעשות מעשים כאלו
בכל יהודי יש איזו נקודה שבתקופות ובזמנים מסויימים הוא מחזיק את עצמו הוא יודע כי זה לא הזמן לכך. אפילו הקלים ביותר בימים אלה לא יעברו עבירות בפרהסיא, גם מי שמקבלים את הימים האלו בקלות יכבדו את מי שמקבלים אותם ברצינות, אבל כשעוסקים אנו במחבלים החינוך שלהם הוא כזה, שהמפלגה באה לפני כל דבר אחר האינטרס המפלגתי מחבלי דוחה את יום הכיפורים את עשרת ימי תשובה את כל המשמעות של אלול, את זה הם למדו בפונוביז' המחבלי כשמידי שנה נהגו באלול לעשות מעשים שהם היפך המשמעות של אלול, ומאמינים כי כך צריך להיות. המעשה של אתמול החריד כל מי שהיה במקום, כולל מי שאינם חסידי השונאים, הם לא האמינו כי מי שקוראים לעצמם 'בני תורה' מסוגלים בשבת שובה לחלל את השבת בצורה שכזו, לעקור דלתות בשבת , לעשות חורבן במקום, לעבור על כל כך הרבה עבירות הקשורות בשמירת השבת, ולפגוע בכל כך הרבה אנשים, זה הוכיח למי שעדיין לא היה משוכנע כי החינוך המחבלי הוא חינוך של פשע ובעיקר של אי אמונה במשהו שמעל למחבלים, מבחינתם, עבודתם היא מחבלית שאותה הם עובדים מפני שרק היא קיימת כל האחרים לא קיימים ואין ערך ליום הכיפורים כל זה נעשה למשחק לצורך סיפוק האגו של שמואליק מרקוביץ שירגיש ראש ישיבה

ראשי המחבלים כלל לא מחו מבחינתם זה בסדר מה שעשו הטרוריסטים המחבלים
המתנתי להבוקר רציתי לראות כיצד יגיבו אשר דויטש ועל כולם הזקן ממרא, האם הם ימחו על המעשה שנעשה או לפחות יתנערו מן הטרור הזה, ומתברר כי הם טפחו על שכמם של המחבלים על מה שעשו ואף עודדו אותם. מילא אשר דויטש שנכדו היה מבין המארגנים את המעשה, הוא כבר היה לו סיפור עם בנו שזרק לבן על הגר"ג איידלשטיין ועכשיו הנכד צועד בדרכי הסבא, אבל היכן הזקן ממרא מדוע הוא שותק על המעשה הזה, איך זה שהוא מאפשר לדבר שכזה לעבור מבלי להגיב, האם מבחינתו מותר לחלל שבת, ונשכח רגע מן העניין הזה, בעשרת ימי תשובה זה הזמן לעשות מעשים כאלו? - פרט אם יטענו שהוא לא יודע לא סיפרו לו, אבל מה שבטוח שכל האחרים במיוחד מנהיגיהם בבני ברק ובירושלים יודעים על הנעשה, ואיך זה שמהם לא יצאה הודעת מחאה או גינוי מאפשרים לענין זה לעבור כאילו לא קרה דבר

החינוך הישיבתי ההוכחה הכי טובה כי היא שקרית מעשיהם של ה'בני תורה' בשבת זועקת איננו מאמינים
המעשה שעשו בני מנהיגי המחבלים פגעה קשות בכל עולם הישיבות, מפני שזה עשרות שנים זועקים כי החינוך הישיבתי באלול היא החזקה ביותר היא מפחידה ולפחות עד מוצאי יום הכיפורים אתה מאמין כי הנה אנו בפני יום דין, ומה למדנו, כי זה עשרות שנים באלול בישיבות מכות רצח, כך היה בפונוביז' שנים. אבל זה עוד היה לפני ראש השנה ובודאי שלא בין ראש השנה ליום הכיפורים, אם כי היו מריבות ומכות בפונוביז' בראש השנה עד כדי שאנשי בטחון עמדו בתפילה לשמור שהמחבלים לא יוכלו לפגוע בשונאים. אבל, זה היה מאבק על הכסאות היכן יישבו ומי ישלוט על כמה כסאות, שאפשר עדיין לחיות עם זה. המציאות שמי שמכנים עצמם 'בני תורה' מסוגלים בשבת שובה לעשות מה שעשו תלמידי המחבלים מפונוביז' אתמול בבני ברק אין הוכחה חזקה מזו כי אינם מאמינים בכלום פרט בקומוניזם המחבלי, מפני שאם היה בהם טיפ טיפת יראת שמים, הם לא היו עושים זאת בשבת שובה. השונאים בודאי יאמרו כי זו בעיה מחבלית בלבד, אבל אסור להם לשכוח כי המקור, החינוך המחבלי הוא שכיסטי ומקורו מפונוביז', ואם זה חינוכם, הרי הבעיה היא של כל מי שעדיין לא התנערו מן החינוך הזה

אף אחד מראשי המחבלים לא באו לבקש מחילה
על עבירות שבין אדם למקום יום הכיפורים מכפר ויתכן שזה החשבון של המחבלים שאפשר לחטוא באלול ובעשרת ימי תשובה מפני שיום הכיפורים מכפר, אלו רק לא יודעים כי האומר אחטא ואשוב אין יום הכיפורים מכפר. אבל נתעלם לרגע מזה, נניח שבכל הקשור לבין אדם למקום הם מסתדרים עם הקב"ה ביום הכיפורים. אבל בכל מה שקשור לבין אדם לחבירו אין כל סיכוי שיום הכיפורים יכפר עד שירצה את חברו, ובמיוחד כשגרמו נזקים בודאי שהם חייבים לשלם ולפצות את הניזוקים. אבל שימו לב, הם הזיקו ופגעו קשות בהרבה אנשים ועד לרגע זה כלל לא באו לבקש מחילה, הם לא מבינים כי הם צריכים לעשות זאת, והשאלה היא האם הם מאמינים, מפני שאם יטענו כי הם מאמינים אז איך זה שהם מאפשרים ליום הכיפורים לעבור מבלי ששמואל אויערבך וכל מי מקבוצתו שפגעו בכל כך הרבה שמעולם לא פגעו בהם ולא ביקשו מהם מחילה. קחו לדוגמא את מרן הגר"ד לנדו ראש ישיבת סלבודקא שמעולם לא פגע באף אחד מן המחבלים, כל מה שעשה כתב מכתב פרטי ואישי להרב שך דרכו של שמואל אויערבך שבה הוא מסביר מדוע שיטת הרב שך תמיט הרס על עולם הישיבות, ובשל כתיבת מכתב זה ירדו לחייו עד כדי רציחה, הוא קיבל התקף לב והמשיכו להכות בו ולרדוף אותו מחקו אותו כליל מרשימת ראשי הישיבות לא הזכירו אותו עשרות שנים ירדו לחייו בכל הזדמנות, ועד היום הזה שמואל אויערבך וכל אלו שהיה להם חלק ברדיפות הללו לא באו לבקש מחילה

המאבק בהרב סילמן הוא מפני שהוא פוסק אחרת מן האינטרס המחבלי
שימו לב מה קורה כאן, הם נאבקים בהרב סילמן שהוא דיין בבית דינו של הרב קרליץ, מפני שהוא פוסק אחרת מהם, הוא לא משרת את האינטרס של המחבלים, אז מצוה להלחם בו. תראו לאיזה שפל הגיעו, רק מפני שהוא מעדיף את השונאים ותומך בהם, מגיע לו כל הד' מיתות לשיטת המחבלים. הייתי רוצה לדעת, האם מי מן השונאים העיזו לפגוע אישית בדינים שהם לצד המחבלים, האם מי מן השונאים הגיע לבית מדרשו של צימבליסט המשרת את המחבלים לכל אורך הדרך ופגע בו בצורה דומה? אם השונאים היו צריכים לבא חשבון עם מי שהם לצד המחבלים היו צריכים בכל שבת לעשות הרס וחורבן בבתי מדרשות היכן שנואמים אויביי השונאים. המציאות היא שהמחבלים מתנהגים כמחבלים, מחללים את השבת כולל בשבת שובה, ופוגעים בכל מי שהם רק יכולים בצורה אלימה רק מפני שאינם מאמינים בדרכם המחבלית, זה מוכיח כי החינוך המחבלי הוא הרסני לא ישיבתי, אתאיסטי, מפני שאם היו מאמינים רק כקלים שבקלים, בימים אלה היו מחזיקים את הידיים בכיסים ולא עושים את מה שעשו אתמול. הם שירתו בכך את השונאים וחיזקו אותם, הוכיחו כי מי שמתנהגים כברוטלים הם המחבלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.