רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בפברואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

אהליאב אבוטבול מ'חב"ד אינפו' בראיון: בית דין רבני חב"ד במכתב שכותרתו "אין לנו השתייכות למפלגה כלשהי". לדבריו: "מדובר במכתב קבוע שיוצא לפני כל בחירות, אלפי חסידי חב"ד חשים מאוד נפגעים מהקלטה שפורסמה ומצפים לשיחת/מכתב הבהרה מהגר"מ מאזוז, ללא הבהרה חסידי חב"ד שחשבו להצביע למפלגת יחד, לא יצביעו".
ח"כ דוד אזולאי מש"ס בראיון: "פניתי היום במכתב לשר הדתות נפתלי בנט בעקבות אפליית בנות סמינרים וחוזרות בתשובה בהנחה לרישום נישואין, אני דורש לתקן את האפלייה, הגיע הזמן לחדול מאפליית חרדים 'שקופים' בשל הצבת קריטריונים שאינם מתאימים למגזר החרדי".
ח"כ הרב הלל הורוביץ בראיון בעקבות האירוע היום שצעירים ערבים רגמו אותו באבנים כשהיה בדרך לקברו של מנחם בגין בהר הזיתים לרגל יום השנה לפטירתו, מדוע הוא לא הזמין אבטחה כמו שהוא ממליץ לעולים להר הזיתים? ומספר מדוע מנחם בגין העדיף להיקבר בהר הזיתים ולא בהר הרצל כמו שאר ראשי הממשלה לשעבר.
ויחיאל חרז מחברת הנסיעות 'חיבת הארץ' מספר על התוכנית להסיע אלפי נוסעים לציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר הקרוב דרך רכבת ישראל, מי קהל היעד? איך זה עובד טכנית? ובכמה זה באמת אמור לקצר את הדרך?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543262819 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.