מדובר בענין הלכתי מסובך, האם אפשר לתת גט כזה לעגונה, רבני החרדים סוברים שאי אפשר לזכות גט ואילו הרב דב ליאור טוען כי אפשר לתת במצב כזה גט גם מבלי לשמוע ציווי מהבעל לתת את הגט, לטענתו זכין לאדם שלא בפניו מפני שבמקרה הזה זה זכות לבעל שבמצבו מתירין את האשה מעגינותה
לא אכנס לפרטי המחלוקת מפני שהיא מסובכת ומקומה בבית המדרש. מה שמעניין הוא שמחלוקת זו נראה כאילו של רבני החרדים נגד רבני המזרחניקים, והאם אכן כך פני הדברים או שמא גם אצל החרדים ישנם הסוברים כהרב דב ליאור ואצל המזרחניקים ישנם הסוברים כרבני החרדים. אם זה כך המחלוקת היא אמיתית, אם זה הפך להיות ענין של פלגים, ליבי לא שלם עם המחלוקת הזו, מפני שבנושא שכזה שזה יהפוך להיות ענין חרדי או דל"י משהו חולה כאן, עוסקים בעגונה שנקלעה למצב שבעלה הפך לצמח, השאלה היא האם טוב וכך צריך להיות להשאירה לכל חייה עגונה, או שיש למצוא פתרון הלכתי למצבה
איני חורץ דין בין הצדדים, ובוודאי לכל צד נימוקים טובים, ומתוך מה שלמדתי עד כה בענין זה יש לשני הצדדים נימוקים חזקים מדוע להאמין כי עמדתם היא הנכונה, אבל הענין של להפוך את זה כאילו חרדים נגד דלי"ם ולהיפך בענין שכזה, הדבר מחשיד שכוונות לא טהורות כאן
לא אכנס לפרטי המחלוקת מפני שהיא מסובכת ומקומה בבית המדרש. מה שמעניין הוא שמחלוקת זו נראה כאילו של רבני החרדים נגד רבני המזרחניקים, והאם אכן כך פני הדברים או שמא גם אצל החרדים ישנם הסוברים כהרב דב ליאור ואצל המזרחניקים ישנם הסוברים כרבני החרדים. אם זה כך המחלוקת היא אמיתית, אם זה הפך להיות ענין של פלגים, ליבי לא שלם עם המחלוקת הזו, מפני שבנושא שכזה שזה יהפוך להיות ענין חרדי או דל"י משהו חולה כאן, עוסקים בעגונה שנקלעה למצב שבעלה הפך לצמח, השאלה היא האם טוב וכך צריך להיות להשאירה לכל חייה עגונה, או שיש למצוא פתרון הלכתי למצבה
איני חורץ דין בין הצדדים, ובוודאי לכל צד נימוקים טובים, ומתוך מה שלמדתי עד כה בענין זה יש לשני הצדדים נימוקים חזקים מדוע להאמין כי עמדתם היא הנכונה, אבל הענין של להפוך את זה כאילו חרדים נגד דלי"ם ולהיפך בענין שכזה, הדבר מחשיד שכוונות לא טהורות כאן

דייני בתי הדין הרבני במדינת ישראל עם למי מהדינים יש עניין לגרש בני זוג גם אם אין עילה ואין התר על פי התורה לגרש הם יעשו ויפעילו את כל המערכת המשפט והחוק כדי שבני הזוג יתגרשו אם אפשר בכלל לקרוא לזה גרושים? בית הדין בהפחדות ושיטות סדיסטיות מכריח לגרש, בפועל הוא המגרש את האישה ולא הבעל וברוב המקרים הבעלים כלל לא רוצים ולא באמת מגרשים את נשותיהם אלא למען ריצוי הדינים שירדו מהגבר ולא יתעללו בו במאסרים וסנקציות הפוגעות ומנשלות את הבעלים מכל רכושם עד כדי שהגברים מוצעים את עצמם ללא קורת גג זרוקים ככלב ברחוב
השבמחקדיני בתי הדין הרבני בישראל רובם סוטים ונוכלים חוץ מנשים הם לא רואים מנגד עיניהם כלום, לא ילדים לא הורים לא תורה ולא מצוות, משפחות שלמות נערסות לדורי דורות
צרות כלל ישראל לא לחינם פוקדים אותנו, רבים בינינו מסתובבים ואין להם מנוחה ונחלה, הקב''ה בא חשבון עם כל מי שמחריב ונותן יד בערס בתי ישראל.