רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 בפברואר 2014

יש לנו 4 שנים לתקן את העיותים ולמחוק ליאיר לפיד את החיוך - חסיד חב"ד במאמר נוקב

מאת חסיד חב"ד

משמיים הוציאו לנו כרטיס צהוב, בדמות הסנקציות הפליליות, ונתנו לנו הארכה והזדמנות פז לתקן את המעוות כדי שבאמת נוכל לחיות במדינה יהודית וללמוד תורה ולקרב את אחינו בני ישראל לאביהם שבשמיים. אם נשכיל לנצל את הארבע שנים הבאות עלינו לטובה, לא רק שלא נפסיד אלא הגזירה שניחתה עלינו תתברר כנס והצלה.
 
עקרון 1 מלחמת תנופה, כפי שציווה הרבי, לא מלחמת הגנה והתחפרות, אלא לצאת לכבוש יעדים להיות בכיוון של ופרצת. בנידון דידן היהדות הדתית והחרדית צריכה לקחת כיעד ראשון במעלה לפרוץ לגבולות הצד השני. זאת אומרת כל משפחה חרדית מקרבת משפחה מסורתית או חילונית (בלשונו של הרבי אנשים שלעת עתה אינם שומרים תורה ומצוות). בתוך ארבע שנים זה גם ייספר במנדטים.
 
עיקרון 2 ובני ישראל פרו וישרצו ויעצמו במאד מאד. כן בארבע שנים הקרובות כמשימה לאומית כל משפחה דתית וחרדית מביאה יותר ילדים לעולם. הם אומרים פן ירבה ורוח הקודש אומרת כן ירבה וכן יפרוץ.
 
עיקרון 3 הפילוג בתוכנו זה האויב מספר 1 שלנו. הרבי דרש וציווה כבר מימי הקמת המדינה ללכת על חזית דתית והזהיר בדיוק מפני המצב האנרכיסטי שאנחנו נמצאים והשלטון החילוני מנצל את הסדקים ומצליח בפעלולים להמשיך לשלוט עלינו. אם נשכיל להתאחד הלפידים ייעלמו מהר מאד מהזירה. המשך הפילוג יביא חורבן!!!
 
עיקרון 4  הגיע העת לללמוד ולהוסיף בשקידה. די למראות הנבזים של בחורי ישיבות במגרשי כדורגל או במסכי טלויזיה בקיוסקים. הגיע העת ללמוד ולהגביר בצורה נחרצת את הלימוד התורה בישיבות לערוך מבחנים, כי אין כוחנו אלא בפה בתורת החיים. ככל שנשקוד בלימוד ובתורה יכול נוכל להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.