רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

האם נוסע הרבי מגור לאמריקה? מדוע נדחה הכינוס ולמתי? ואיזו מלחמה מתנהלת בין גור לבעלזא על כן או לא גיוס כספים לקרן שהרבי מגור ישלוט עליה - הרבה מקלות בגלגלים

היה זה יום מאוד מעניין, מלחמה קשה בין גור ובעלזא ואחרים, רבים קפצו על העגלה רצו ליהנות ממנה במיוחד כששמעו שיהיה כסף. בינתיים לא ברור מי ישלם את זה כל אחד מתנער, הזמינו מטוס ונראה כי יבטלו. השאלה היא האם הרבי מגור יגיע גם לאחר שהוחלט על דחיה נוספת, את זה נדע בעוד כמה שעות

מלחמה מאוד קשה מתנהל על ענין הקרן הרבי מגור מאיים כי אם לא מקימים קרן שפירושו שהנסיעה היא לשנור הוא לא נוסע, ואילו בבעלז אומרים כי אם נוסעים לשם כך הם מוותרים ולא נסועים

דיווח מפורט בעוד כמה שעות

8 תגובות:

  1. פשוט לא יאומן
    איך החסידות המפוארת ביותר מאז מלחמת העולם השניה
    הנחשבת ביותר. גאווה היה להשתייך אליה. המנהיגים העסקנים היו אנשים משכמם ומעלה. הגונים. ישרים. גומלי חסד. יראי ה ׳
    תענוג היה להיות להיות בחברתם. לגור בקרבתם. להשתייך עליהם
    ותראו לאיזה תהום הם מתדרדרים. העסקנים כל המושכים בחוטים. המנהיגים. ואפי כביכול המוריי הוראה
    ירדו לתחתית שאין למטה הימנה. כולל הקודקוד בכבודו ובעצמו. שעסוק כל היום במאבקיי כוח. וכיפוף ידיים. שום דבר לא בסביבות ודברים שבקדושה
    עד כדי כך ההתדרדרות הגיע שאברכים נהיו בני בית ומבקרים קבועים במקומומות המטונפים ביותר. שגם איש חילוני מתבייש להיראות בסביבה מהסוג הזה
    פני הדור כפני המנהיג
    האברך שנתפס בכלל לא חריג בחברה הזו הרשימה ארוכה מאוד העיקר שזילברברג יוצא ונכנס ל״קודש ״פנימה כאילו לטקס ולחשוב איך מעלים את הקדושה אצל האברכים
    וכנראה שאכן מצליחים להעלות את הקדושה של האברכים אבל רק כלפי נשותיהם שלהם
    לעומת זאת הם פורקים את סטיותיהם מחוץ לבית מי בצנעה. ומי בפרסיה.
    ונשותיהם אומללות וסובלות וחושבות שדרך כך הבית יהיה קדוש יותר. טהור יותר.
    פשוט מזעזע
    והעיקר שווקסלשטיין יהיה מחוץ למחנה

    השבמחק
    תשובות
    1. "קודקוד" , "כיפופי ידיים" , "מושכים בחוטים" - כל אלו מילים מן העיתונות הכללית - לא מאוצרנו הישן . אז מנין לך כתיבה כזאת ?

      ומה פירוש פני הדור כפני המנהיג ? האם הרבי יכול לערוב לכל אחד
      מחסידיו ? פני משה כפני המרגלים ??

      גם סוג הדיבורים האלו הוא מ"אוצר " העיתונות החילונית

      מחק
  2. "האיום שייקחו אותנו לכלא – הבלים! סנקציות פליליות – זה כבר מתחיל להיות יותר רציני. סנקציות כלכליות – זה כבר מסוכן לקיומנו. אבל המסוכן ביותר, הוא הרעל המתוק לחיך שהם עלולים להלעיטנו בו: ההטבות הכספיות למי שיהיה 'ילד טוב' של השלטון" ● טורו של הרב דוד דרוקמן המתפרסם מידי שבוע ב'שעה טובה' נלך לכלא? לא ביג דיל
    הרב דוד-מאיר דרוקמן

    לא פחות מ-8 שנים היה כלוא במאסר הסובייטי הקפוא המשפיע והחסיד המפורסם רבי מענדל פוטערפאס זצ"ל. לאחר שיצא לחופש בחסדי הבורא ית', זכה בהמשך הזמן לעלות לארץ הקודש. פעם התלווה רבי מענדל לקבוצת פעילים אשר ערכה ביקור ב''כלא רמלה' המפורסם במטרה להעניק חיזוק רוחני לדיירי הכלא.

    רבי מענדל זצ"ל לא ידע נפשו מרוב צחוק:"זה כלא זה?". בעיניו 'כלא רמלה' היה כנראה לא גרוע מבית הבראה של קופת חולים. ובינינו: מה כל כך רע, ללמוד תורה ללא הפרעה באגף התורני של הכלא, לאכול 3 פעמים ביום מזון בהכשר הבד"צ. באמת לא סוף העולם. כך נייסד ישיבות בכלא. שם לישיבה כבר יש ב"ה - 'ישיבת מהר"ם מרוטנברג'. הנה, פטרנו חצי בעיה.

    לפיכך, כאשר אני שומע את ההכרזות הנפוצות לאחרונה לנוכח גזירות הגיוס הנאמרות בפאתוס רב: "נמסור נפשנו, ונלך כולנו לכלא, כמו שהלכו יהודים ברוסיה לכלא" – כמי שגדל שנים הרבה על סיפורי המסירות נפש של רוסיה – בהכרח מגיב אני בגיחוך עד כדי פרצי צחוק.

    מה שכן, ומזה חוששני יותר מכל- מגזירות מסוג וכיוון אחר לגמרי; "אחינו" המכנים את עצמם 'הבית היהודי', ידועים הרי ברוב "אהבתם" אלינו. חברי ה'בית היהודי' הודיעו לא מכבר, כי הם מוכנים ברוב טובם להתגמש ולא להפוך אותנו לפליליסטים, ובמקום זה הם "רק" מדברים על סנקציות כלכליות גרידא שיופעלו נגדנו.

    וכך, נושאי דגל ה'אהבת חינם', זוממים לגזור עלינו:

    "חרדי שלא יתגייס -

    *לא יהיה זכאי לדיור ציבורי,
    *לסיוע בשכר דירה,
    *לקבלת משכנתה מהמדינה בריבית קבועה של 3% (נכון להיום יש מימוש של 700 מיליון שקלים של משכנתאות),
    *להנחות בארנונה גם לאלו שהיום נהנים מ- 90% הנחה בארנונה.
    * לא יוכלו לרכוש דירה בפרויקטים של "מחיר למשתכן"
    *נבחנת האופציה לבטל כליל את המלגות לאברכים בגילאי 18-26 שלא יתגייסו,

    - כאשר החברה החרדית לא תעמוד ביעדי הגיוס. מדובר בסנקציות כלכליות משמעותיות בשווי של מאות מיליוני שקלים".

    השבמחק
  3. המשך:

    בקיצור, לא, חלילה, הם לא יהפכו אותנו בחסדם כי רב לעבריינים. בסך הכל הם ימיתו אותנו ברעב, יעשו הכל לצמצום הילודה אצלנו (שהרי את יוצאי חלצינו צריכים אנו לשכן באיזושהי דירה), לישנא אחרינא: מדובר כאן בגזירות פרעה מכוסות בכיפה סרוגה-בנטית, "לתפארת מדינת ישראל".

    בע"ה, בזאת אנו בוטחים כי יתקיים ביראי ה' "כאשר יענו אותו וכן יפרוץ". אבל החשש האמיתי הוא איננו מסנקציות כלכליות כמו דווקא ממשהו הפוך מסקנציות; דווקא מהטבות כלכליות מאירות פנים שאולי יעלה בדעתם להעניק לנו.

    פרעה הרשע לא הצליח בשעבוד בני ישראל אך בגלל עבודת הפרך, הוא השיג את מטרותיו גם על ידי 'פה-רך', לאמור; מי שיסכים לכוף ראשו כהגמון לפני הפריץ, מי שיאות להתיישר עם הקו – יתוגמל בנדיבות ע"י 'פרעה' הפירוני-הבנטי. וכך הם גם יצליחו חלילה לתקוע טריז ולפלג את יראי ה'. דהיינו, ה'טובים' – יקבלו, הסוררים – יחטפו.

    ומעשה באחד שבא לפני הרב וביקש ממנו שיעשה 'מי שברך' לכלבו האהוב. בתחילה סירב הרב ודחה את הבקשה המוזרה בשאט נפש. ברם בעל הכלב, הציע לרב תמורה כספית הגונה עבור ה'מי שברך'. כאשר העפילו הסכומים של ה'בעבור שייתן' לספרות של כמה אפסים – התרכך הרב, ובהבעה מיתממת הוא שואל את בעל הכלב: "מדוע לא אמרת לי מיד בהתחלה שהכלב דנן הוא יהודי?".

    תמורת 'חופן מרשרשים' ועוד אי אלו הקצבות, ה'כלב' יהפוך ליהודי, באמצעות ה'פה רך' – הם רחמנא ליצלן ישעבדו ויפלגו את היהדות החרדית.

    לעניות דעתי, מכך צריכים לחשוש יותר מאשר הפחד מפני הסנקציות הפליליות או הממוניות.

    בשיטה הזו, בתחילת ימי המדינה, הצליחו עסקני מאפ"י להעביר מושבי עולים שלימים על דתם ועל דעתם. פה ושם ניתן עוד למצוא גם היום בבתי כנסת בישובים שונים ספסלים או חומשים עליהם מטובע: "תרומת המחלקה לסיפוק צרכי דעת של ההסתדרות" בן גוריון באמצעות ההסתדרות שיחד מתפללי בתי כנסת וכך העביר אותם לחסותו ולכד אותם ברשתו, והתוצאות ידועות: אלפי ילדי ישראל גדלו על חינוך של חול וחילוניות.

    לבנטים, והפירונים-פרעונים יש 'בילעמים' - יועצים 'חרדיים' שמכרו נפשם לאופל, המכירים את נפש חלשי האופי שבתוך שורותינו, וכך הם עלולים לשעבד אותנו רוחנית.

    השבמחק
  4. המשך:

    מספרים על ה'חפץ חיים' שהשמיע דברי מוסר ליהודי אשר לפרנסתו עסק במכירת ספרי 'השכלה'. היהודי טען ל'חפץ חיים' שאין לו ברירה והוא מוכרח להתפרנס ממשהו. ענה לו ה'חפץ חיים': "אתה יודע מה? זה עתה קראתי מודעה שהייתה תלויה על עמוד החשמל, שמחפשים אדם שיפעיל את הפעמון של ...הכנסיה. מה דעתך ר' יהודי, ללכת על זה..". "מה?!!!" התפרץ היהודי בתדהמה והבעת תימהון; "עבודה זרה?! 'על גופתי המתה'. היה לא תהיה!". וכאן הוכיח אותו החפץ חיים, כי מכירת ספרים עם דעות כוזבות כמוה כעבודה זרה.

    בעצם, לא צריכים להרחיק לכת עד העיירה ראדין של ה'חפץ חיים'. הסכיתו ושמעו מה שכסף יכול לעשות. ובהקדים, ששורות אלה נכתבות בליל ה'ניטל' (24 לדצמבר למניינם) שנהגו בו רבים לא ללמוד בו תורה כדי לא להוסיף חיות ל'קליפות' הנוצריות ה'חוגגות' ביום אידם הטמא הזה.

    שורו וראו עד היכן מחלחלת טומאת הנצרות:

    ישנם נוצרים שמכונים 'אוונגליסטים'. הם ידועים כאוהבי ישראל. אבל העסק הזה לא כל כך תמים ומשובב לב. מסתבר כי עפ"י אמונתם, העם היהודי, חייב להתקבץ חזרה בציון, ואז, אחרי סדרה של עשר מלחמות עד חורמה, יופיע 'אותו האיש' (משיחם שר"י) בהר מגידו, ויפרוש את משיחיותו על פני כולם. היהודים שיסרבו להכיר אז ב'אותו האיש'. ייכחדו מיד וילכו לגיהינום. . .למה, אפוא להילחם ביהודים באופן של עבודת פרך, אם אפשר ללכוד את היהודים לא ב'פרך' אלא ב'פה רך'; היהודים הרי משוועים כל כך לכסף עבור מטרות נעלות כמו מוסדות התורה וקרנות הצדקה – הבה ונחבק אותם נרעיף עליהם ממון הרבה, ובכך נערער את המחיצות בינינו לבינם. בהתאם לטקטיקה זו - נוצרים אלה מוזילים סכומי עתק ביד נדיבה וללא בירוקרטיה מיוחדת לעם היהודי היושב בציון. וכך ניצב אתה מול מחזה הזוי שיהודים חרדים מכרכרים סביב דמות יהודית מסוימת המשמשת כצינור להעברת הכספים הרבים מתוככי העולם הנוצרי ליהדות. בעיתונות פורסם כי אותה אישיות יהודית התחברה היטב במשך השנים עם האדונים בילי גרהאם, ג'רי פולוול ופט רוברטסון, למי שאינו ידע; מדובר בשלושה מטיפים מיסיונרים טלביזיונים מפורסמים, שהצליחו לגרום למיליוני אמריקנים 'להיוולד מחדש' ולהאמין בביאתו השנייה של 'אותו האיש' (עפ"ל) הלא הוא ה'חתן' של ליל ה'ניטל'.

    הוא שאמרנו; האיום שייקחו אותנו לכלא – הבלים! סנקציות פליליות – זה כבר מתחיל להיות יותר רציני. סנקציות כלכליות – זה כבר מסוכן לקיומנו. אבל המסוכן ביותר, הוא הרעל המתוק לחיך שהם עלולים להלעיטנו בו: ההטבות הכספיות למי שיהיה 'ילד טוב' של השלטון. כבר סיפרנו פעם על אותו אחד שרצה להקים 'סנהדרין' בדורנו, וכששאלו אותו הכיצד ישיג דיינים שונאי שוחד, על כך הוא השיב: "עם כסף נשיג הכל". "כסף מטהר ממזרים" אמרו חכמינו, וכנראה מטהר אף את שליחי הטומאה.. ובענייננו, הכסף יעשה את שי פירון ל'הרב הגאון' ואת נפתלי בנט לפחות ל'הרבני החסיד'.

    אמרו פעם בפני אדמו"ר מוהרש"ב מליובאוויטש בשם רבינו הזקן בעל ה'תניא', שאנשי הכנסת הגדולה בטלו את יצר העבודה-זרה, והחליפוהו ביצר הממון. והשיב אדמו"ר מוהרש"ב: איך ווייס ניט צי זיי האבן בעסער גימאכט [=איני יודע האם הטיבו אשר עשו).

    תכליס, אנא רדו, מההצהרות הבומבסטיות ש"כולנו נלך לכלא"; ה'כלא' הלא-סובייטי (כולל 'כלא 6') איננו סוף העולם, מה שמפחיד יותר הוא: כאשר יחנקו את אנשי שלומנו עם כסף, ואו-אז הני כלבין דחציפין כולל דמויות הסטרא אחרא, לפתע - בשם ישראל יכונו..

    מאמר מהרב דוד-מאיר דרוקמן - פורסם באתר COL.

    השבמחק
  5. למה יש לחרדים הצרה הזאת?

    משום חכמת רבני העדה-הבד"ץ ירושלם שליט"א:

    "אנא שפרו מעשיכם רבני הבד"ץ, ותתחילו לחזק את נשי הצנועות, המתלבשות עם שאל במסירת נפש גדול, כמנהג ירושלם של לבישת "שאל" מדורי דורות.

    רק הנשים האלו הלובשות ה"שאל" מקרבות הגאולה שלמה, לכולנו, למה אתם לא מחזקים אותם? ידוע לכולם שאתם ושאר העדהניקס מבזים אותם ושונאים אותם בלב ונפש יום יום, ממש מעשה סדום!!! בשליחותכם הפגינו הבריונים והסיקריקים שלכם, בחוצות ירושלם נגדם, נגד לבוש ה"שאל" ומי דשתקו ליה רבנן, ש"מ דניחה ליה, ח"ו, רבותי הלא חיללתם שם שמים ברבים, ומי אז, אחרי ההפגנות שחיללו שם שמים ברבים בשליחותכם, התחילו כל גזירת הגיות נגד בני הישיבות החרדים לדבר ד', או לאותה בושה" ראו מה שגרמתם לעם ישראל בארצינו הקדושה.

    “אנו בטוחים בעז"ה: שבזכות הצניעות הנכונה שרק ע"י נשי השאלים, הגזירה עבידי דבטלי ותורה מגנא ומלא, ולא יטוש ד’ עמו ונחלתו לא יעזוב, והננו לעתיר לבורא כל עולמים שיחון אותנו במהרה בדבר ישועה ורחמים ונזכה להגלות כבוד ד’, ולהרמת קרן התורה הצניעות והיראה לביאת גואל צדק במהרה בימינו, אכי”ר.

    השבמחק
  6. ר חיים מה קרה לאחרנה אתה לא מעלה מידי הרבה פוסטים וגם מעלה את זה מאד מאחור חיים הגיע הזמן ליקח סגן ערוך שיעזור לך בעבדה

    השבמחק
  7. מה שעצוב במאמר המפורסם הוא שבעצם מודה הרב דוד דרוקמן (כמו רוב האנטישמים בעולם) שעם כסף ניתן לקנות יהודים.
    בעיני המסקנה היא שהיהדות בצורתה היום (בעיקר "אין לנו בעולמינו אלא ד' אמות של הלכה" וקפיאה על השמרים) היא יהדות לא אמיתית שניתן לקנות אותה בכסף ובעבורה "הכסף יענה את הכל". ככה גם נראים החרדים.
    אם היו החרדים, לכל הפחות, נותאים מראית עין של פרנסה עצמונית (ואל תגידו שהכל זה התשקורת, זו התחמקות זולה וזריקת הבעייה על האחר) ולא רק מטפחים את "עולם הישיבות" ומגדירים ש"כווווווווולם לומדים תיירה" המצב היה אחר אבל לאחר שבעבר הועלתה ההצעה של כסף תמורת קואליציה - הצעה שהתקבלה בהתלהבות רבה (ובלי הרבה מחשבה קדימה) - שהוכיחה שוב שמה שהכי חשוב זה לא לימוד תורה (אמיתי) אלא כסף הרי שאז החלה הנפילה הגדולה (ורק לקח כמה שנים עד שרואים אותה בעין).
    למען הגילוי הנאות: אני ציוני דתי (כאילו מבית מדרשו של נפתלי בנט אבל ממש לא הצבעתי לבית היהודי בבחירות) שכותב את הדברים מתוך כאב על מה שנעשה היום מהיהדות ומשומריה. בעיני זה תהליך שהחל עם הופעת ההשכלה מצד אחד והחרדיות מצד שני וקפיאה על השמרים מאז. וכן מההקצנה האוחזת ציבור יקר זה (עיין ערך "מי שמחזיק סמארטפון - פסול לעדות", כאילו דה?)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.