רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

יעקב ליצמן דואג לפיטוריו של יוסי שטרן העוזר המסור של חבר עירית ירושלים יוחנן ויצמן ומנסה לדאוג שלא יקבל שום תפקיד בעיריה דרך קשריו עם ניר ברקת – שוחד כבר אמרנו

מאת גערער

יוסי שטרן היה העוזר המיתולוגי של יוסי לוק שכיהן כחבר הנהלת עירית ירושלים 2 קדנציות במשך 10 שנים והמשיך כעת עם יוחנן ויצמן שהציב כתנאי לבקשה ללכת לעיריה זה שיוסי יהיה העוזר שלו, יוסי הינו אדם טוב וכל חטאו כעת זה שעזר לכולם ללא יוצא מן הכלל יומם וליל בכל תחום ועניין.
אבל כמה דברים עמדו בעוכריו של שטרן בקדנציה האחרונה ויעקב ליצמן חיכה לו בפינה והבטיח נקמה והשבוע זה בא. בואו ננסה להביא כמה מתוך התקריות ליצמן-שטרן. ובימים הקרובים נפרט לכם, אך בינתיים הנה כמה פנינים ובסופו התוצאה.

  1.  יוסי שטרן עזר רבות לקבלת המגרש של גור בשנלר בפירסום הקצאה ועד לקבלת היתר חפירה שעות רבות הקדיש להנ"ל במקומות שונים אבל העבירה שלו היתה שיום אחד הרבי אמר לליצמן שיוסי שטרן היה כאן ואמרתי לו יישר כח על כל מה שעשה למען בית המדרש רק זה היה חסר יעקב ליצמן יצא מהרבי זועף התקשר לשטרן ואמר לו תבוא הרגע לכאן וצעק עליו מה אתה חושב שמגיע לך קרדיט ואתה עוד מספר לרבי שאתה עושה משהוא תיכנס מיד לרבי ותגיד שרק אני עשיתי שטרן לא נכנס וככה התחיל קרע אחרי קרע והיו עוד כל מיני תקרים שונים.
  2.  לבנין אגודת ישראל ברח' פרס היו בעיות של חריגה ויוסי שטרן עזר להם בעיריה וליצמן צעק עליו למה הוא עזר להם.
  3.  לאחד ממשפחתו של הפני מנחם היו בעיות של חריגה וצו הריסה יוסי סידר לו את זה וליצמן  אמר לו אני לא אמרתי שלא צריך לעזור להם (למשפחתו של הפני מנחם) אבל לא אתה כי אתה נקרא איש שלי והבטיח נקמה.
  4.  ליצמן ביקש ממנו שלא יעזור ל..... בתיק ארנונה מסובך ויוסי עזר לו והציל אותו וכמובן שוב ליצמן הבטיח נקמה.
אבל שטרן אברך חכם הבין כבר לפני שנתיים שהענין בעוכריו ואם ליצמן מבטיח נקמה היא תבוא באחד מן הימים, ואז התחיל ללמוד במכללה קורסים מינהל של  BA ואז ביקש לעבור מכרז ולהיות עובד עיריה לכל דבר ( עד אז הוא היה מינוי פוליטי שאפשר לפטרו בכל עת) שטרן מוכשר הצליח בבחינות ועבר מכרז עירוני  ואז מה שקורה אם הוא מפוטר ממחלקה אחת העיריה חייבת לדאוג לו למשרה אחרת באותו רמה ולא פחות משכורת.
והשבוע קרא לו המעסיק שלו ששמו יוחנן ויצמן נציג העיריה מטעם גור ואמר לו בעדינות שצריך להחליף חדרים כי הוא לא יכול לשבת איתו באותו חדר כי יש לו דברים פרטיים (יש לציין שויצמן אמר לו בעדינות כי הוא היה אנוס מההוראה שקיבל מליצמן לפטרו) שטרן לא טיפש הבין את הרמז ויותר נכון חיכה כבר לזה ואז פנה לאיגוד עובדי העיריה וביקש עבודה אחרת ואז כחלון מנהל ומחזיק תיק תכנון ובניה  מסיעת ראש העיר  שמכיר את מעלותיו וכישרונותיו של שטרן ביקש ממנו שיהיה העוזר שלו, זה עבודה יותר מענינת עם אתגרים שונים ואפשר לעזור הרבה לאנשים ולקבלנים באישורי בניה ויש גם מתן שכרה בצידה, כנראה ששטרן ילך על זה ואז יצא שרק הרויח מהכל. (כמובן אם ליצמן לא יקלקל לו כי הרי הוא זה שדאג שברקת יהיה ראש העיר)
שטרן הודח בהמשך ההדחות של ליצמן מהעירה  חיים מילר  יוסף לנדא, ישראל מינקה(שאחרי זה ליצמן עשה תשובה וביקש ממינקה סליחה והכניס אותו בחזרה  לעוזר ראשי במשרד הבריאות כשהיה סגן שר  – ואז בבציק לחץ על ליצמן לפטרו שוב בגלל שהוא חבר של פתחיה ושוב בלי רחמנות  ליצמן זרק אותו מכל המדרגות בבושת פנים) ולא לשכוח את ההוראה שליצמן נתן לראש העיר הקודם לופליאנסקי שיפטר את העוזר שלו מוטי ברוינר.
על המשרה שהתפנתה מתקוטטים חבריו של ליצמן הארכי טרוריסטים הירושלמים: שפיץ קרויזר גוטסמן אקרמן  כנראה שאחד מהם יהיה העוזר של ויצמן (ויצמן לא רוצה אותם אבל אין לו ברירה הוא מפחד מהם – הוא גם רוצה לשרוד) יתכן ובסופו של דבר העוזר לא יהיה חסיד גור ואז לליצמן לא יהיה בעיה לפטרו באם לא יהא מרוצה ממנו.
אקרמן אומר שמוותר ורוצה כביכול להמשיך ללמד ולחנך את בחורי ערד במידות המושחתות שלו וככה ימשיכו לגדל דור מושחתים וטרוריסטים איך להרביץ לרדוף ולהציק ולהטריד ככה סתם.
הטרוריסטים אומרים לליצמן שהם בשליחותו משקיעים יומם וליל לרדוף ולהציק לאנשים ומגיע להם על זה שכר וכעת שיש הזדמנות לקבל משרה מכובדת אנחנו רוצים את זה ונמשיך להטריד מהטלפונים של העיריה. ליצמן שואל אותם מה לא מספיק שאני נותן לכם מהקופה השחורה שמנוהל ע"י הירשנבוים.
ויצמן תשמור על עצמך חסר לך לא לשמוע בקול ליצמן אתה תעוף כמו טיל לירח
ובנוסף יש בקשה אליך: אתה שלוחה דציבורא תמשיך לעזור לכולם ללא יוצא מן הכלל בכל נושא שהוא אתה חכם מספיק לעשות את זה ולסובב את ליצמן!!!
מבטיח להמשיך לעקוב ולעדכן

6 תגובות:

  1. רבי חיים
    שלום וברכה,

    ליצמן הוא אדם רשע, בכל מובן המילה. איפה שהוא יכול להציק, להרוס, ולקלקל, הוא יעשה את זה בזריזות בשמחה ובטוב לבב.
    שכחת להזכיר את יענקל כהן שבגלל ליצמן עף, שכחת להזכיר את המסכן ר' יוסל קופרברג שליצמן חיכה לו בפינה... וגם את ר' מוניה שפירא שליצמן לא דיבר איתו כמה שנים בגלל שלקח עוזר מוכשר את ר' יוסף יוסקוביץ ואחרי זה הכשיל את יוסקוביץ בכל מקום שרק יכל ורדף אותו מכל עסקנות. היום הוא משרת את הרבי בשקט בלי שליצמן ידע. תמשיך לכתוב על ליצמן את כל הרישעות שלו וזה לדאבון לב לא חסר, אפשר כל יום למלאות טונות של רשעות.
    אבל בקשה אליך תוציא מהבלוג את הרבנים ובודאי את האדמורים, זה לא היה לעולמים שכך כתבו בגלוי על אדמורים ונכנסו לפרטיות שלהם בתוך ביתם. אני זוכר שהעיתון של העידה החרדית היה כותב בסגנון כזה וכולם כעסו אליהם, והם באמת יצאו מהסתתוס של עם ישראל, הסתכלו עליהם כמצורעים. אני הכותב חסיד גור מהקרובים........ ובכל פעם שאתה כותב דברים ממש לא יפים על האדמורים (ואני לא היכנס איתך לויכוח על כך שהרבה דברים לא נכונים או שהם מפוברקים ואו שאתה קונה לוקשען חמים שמאכלים אותך אינטרסנטים) אני גם לא יכול לסבול שאתה כותב למשל נגד האדמור במבעלז בצורה מאוד פוגעת ולא יפה או שם תמונות מהם שגורם לעלבונם. כל זמן שאתה כותב על העסקנים ובמיוחד על הרעים והרשעים שבינהם זה מצוין וחשוב שתמשיך בזה כמה שיותר אבל באדמורים, אפילו אם אתה צודק, אתה מקרר את אמונת חכמים וחבל כי על ויאמנו בה' ובמשה עבדו, עומד כל היהדות, בלי אמונה אין בשביל מה לחיות, וגם ברב שטיינמן שאתה כל כך מעריך, מתוך השבח ורק שבח שאתה כותב, אתה נותן להבין שגם אצלו זה אותו הדבר, ורק ששם יש לך אינטרס ואתה נוגע בדבר. אני זוכר את עיתוני "צוהר" ו"צופר" וגם שם הקפדת לא לכתוב לא לכתוב על אדמורים אלא רק על עסקנים. אז זאת בקשתי הצנועה = אל תכתוב על רבנים ואדמורים = על תגרום "לאשר קרך בדרך, ויזנב בך כל הנחשלים אחריך" וזה לא משנה מה שאתה באמת חושב עליהם, חבל הנפט בנזין ושמן שאתה מוסיף לחלקך למעלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה כותב שבקשתך צנועה - אבל לבקש דבר כזה מעיתונאי ?

      לגביו לאו מילתא זוטרתא היא ? לבדוק לפני פרסום ? לא יעשה כן במקומנו !

      מחק
  2. יוסי שטרן עוזר באמת לכולם אבל גם נקמן גדול כליצמן.יובי על דאטפת אטפוך.יוסי עזר אבל גם הציק

    השבמחק
  3. דומה שאיזה דודה דעתנית קירקרה לך פשעטל המוני על הפסוק ויאמינו בהשם ובמשה עבדו. ובהזיה המבלבלת בין אוגרת לבוגרת גרוגרת ודוגרת היגעת לכך שאנו מחוייבים להאמין בכל יורש כס אדמו''רות יותר מבחזקת הכשרות של כל או''א ולא זאת בלבד אלא שבלעדיה של 'אמונה' זו אבד יסוד האמונה בקל ברוך הוא ובכך אין לך בשביל מה לחיות…
    ועליך ודומיך כבר אמר הגראי''ה קוק שבאם נתבונן ב'תובונות' אמונת ההמונים הנחשבים למאמינים נמצא שככפירתם של הנקראים כופרים מכחשת בסך הכל בהבלי הדיוטות.

    השבמחק
  4. למגיב האחרון אתה מאוד מאוד צודק שלא יפה ולא מומלץ לדבר על אדמורים
    וכי זה פוגע באמונת חכמים
    אבל מה לעשות שהאדמורים הם ורק הם פוגעים בעצמם ועי כך הם פוגעים באמונת חכמים. והם הפכו להיות גרועים יותר מאחרון העסקנים. כן. כן. ממש כך
    ועל לך להלין על שאולזון. כי הוא לא ממציא כלום מעצמו
    ולדאבון כולנו. כל מה שהוא כותב על ראש המפיה של גור הלא הוא יענקל בנו של הלב שמחה. הכל נכון
    ואני אומר זאת בתור חסיד גור מדורי דורות

    השבמחק
  5. לידיעתך שאולזון וכווווווווווולם יוסי שטרן הוא חתנו ובעל בתו של יעקב ליצמן... בבקשה לברר עובדות קודם הפרסום

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.