אחת השאלות הבסיסיות בסוגיה שכזו, מה חובתנו והאם צריכים לעזור למי שהחליט לשמוע לקול המיעוט לקול מי שאינו המחליט בסוגיות שכאלו. ועל כולם כשקיימת החלטה מאוד ברורה של 'מועצת גדולי התורה' האם מותר למי לעשות אחרת, ואם הוא עושה האם אנו ערבים לו וחייבים לעשות למענו?
נניח שיעצרו בחור ישיבה בגלל שלא התייצב בו זמנית ש'מועצת גדולי התורה' החליטה שכן מתייצבים, הוא שמע בקול המחבלים, האם אנו צריכים לעזור לו, או שילמד את הלקח ויבין כי לאחר שהתקבלה החלטה צריכים למלאות אותה ואי אפשר לעשות אחרת
שימו לב, מי שעומדים מאחורי המודעות האלו הם המחבלים מפני שהבעיה היא רק שלהם. מי ששמע בקול מרנן ורבנן חברי 'מועצת גדולי התורה' התייצב
אסור להפקיר יהודי כלשהו וישראל אף על פי שחטא ישראל הוא, ולכן כמו שאעזור לכל יהודי כולל מי שאינו חרדי כך אעזור גם למחבל. ובכל זאת איני משוכנע שצריכים לסייע למי שמרימים יד בגדולי התורה מרנן ורבנן. מי שאינו חרדי אינו מרים יד, המחבלים הם מרימי היד בגדולי דורנו, ויתכן כי בגלל זה עדיף שייענשו וילמדו כי אין זו דרכה של תורה
נניח שיעצרו בחור ישיבה בגלל שלא התייצב בו זמנית ש'מועצת גדולי התורה' החליטה שכן מתייצבים, הוא שמע בקול המחבלים, האם אנו צריכים לעזור לו, או שילמד את הלקח ויבין כי לאחר שהתקבלה החלטה צריכים למלאות אותה ואי אפשר לעשות אחרת
שימו לב, מי שעומדים מאחורי המודעות האלו הם המחבלים מפני שהבעיה היא רק שלהם. מי ששמע בקול מרנן ורבנן חברי 'מועצת גדולי התורה' התייצב
אסור להפקיר יהודי כלשהו וישראל אף על פי שחטא ישראל הוא, ולכן כמו שאעזור לכל יהודי כולל מי שאינו חרדי כך אעזור גם למחבל. ובכל זאת איני משוכנע שצריכים לסייע למי שמרימים יד בגדולי התורה מרנן ורבנן. מי שאינו חרדי אינו מרים יד, המחבלים הם מרימי היד בגדולי דורנו, ויתכן כי בגלל זה עדיף שייענשו וילמדו כי אין זו דרכה של תורה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.