רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 בינואר 2014

במשך שני עשורים בנו בבעלזא 'ארמון' ושרפו עשרות מיליונים שבהם יכלו להחזיק את כל מוסדות בעלזא וממשיכים באותו טעות

מאת בעלזער באונס

אמש גלל האדמו"ר מבעלזא שליט"א בפני חסידיו את ההסטוריה המפוארת שבה בעלזא נבנתה ו'הזכות' העצומה שנפלה בחלקנו לבנות מקווה,וביהמ"ד מפואר, ועל הכל הייליגער גרוסער שטוב לעריכת השולחן הטהור, והכל כמובן המשך ישיר למקום של קדושה בעיירה בעלזא שהקים הרה"ק מרן השר שלום .

ובכן לידיעת החסידים התמימים שדברי האדמו"ר ריגשם ביותר ואף קוראים לזה "נאום היסטורי" הנה כמה עוולות ציבוריות שמשום מה נעלמו ונסתרו מעיניי הציבור התמים,

·        לבניית כל הקומפלקס הקדוש הזה נדרשו כמעט שני עשורים שבמשך זמן רב זה כל המשאבים בבעלזא הלכו אך ורק לדבר זה.

·        גייסו מהחסידים דלים ועשירים כאחד מילוני דולרים כשאין "אחד" מבין כולם היודע להיכן נעלמו המיליונים הרבים.

·        יד ימין לא ידעה מיד שמאל. וועדות הוקמו והתמוטטו. וגם האדמו"ר עצמו חווה תקופות לא פשוטות עד שעמד הבית על תילו ועל כולם אפריון עשה לו האדמו"ר בית מפואר ענק מימדים הנקרא בשם תמים "גרוייסער שטוב" שאף אחרון תמימי חסידי בעלזא אינו מבין למה האדמו"ר צריך לשכון בארמון כזה.

האם כך נהג גם מרן השר שלום?

הלזה קדושה יקרא?

האם גם בשטייטלע בעלזא  לקחו הון מאנשים דלפונים לצורך בניין מפואר כ"כ?

עוד צריכים לידע שבזמן הרב הזה נבנו ברחבי העולם הרבה מקוואות מפוארים והרבה בתי מדרשות גדולים שלומדים שם ת"ח רבים יותר מביהמ"ד של בעלז.(לדוגמא קטנה: הרב שלום בער סורוצקין הספיק לבנות בזמן מועט מאד הרבה כוללים ומבנה גדול ומפואר בברכפלד שלומדים שם עשרות רבות של אברכים משך כל שעות היום, והוא גם דואג לפרנסתם)
ב"ה שלא חסר מקוואות ובתי מדרשות מפוארים ובתי חסידים ומקומות לעריכת שולחנות טהורים.

לכן שום נאום לא יצדיק ויתרץ את ההיסטוריה כאילו קידשו שם שמים בזה שבנו ביהמ"ד משך עשרים שנה בלי שום תכנון נכון. כך שמיד בגמר הבניה הוא צר מלהכיל את אלפי החסידים שנאלצים לשלם "עדיין" ממיטב כספם כדי לבוא להסתופף בחצר הקודש בעלזא,

ועתה בלית ברירה נאלצים להחניף לבני משפחת ענגל שיואילו להוזיל מכספם לטובת הרחבת הבית מדרש ולכער את מה שבנו במשך עשרים שנה במיליוני דולרים
זו היא לצערנו ההיסטוריה האמיתית הכואבת.

2 תגובות:

  1. מאת מכניבקער חוסיד ברצון
    די לכנופיית האינטרנט המכניבקאית המשמיצנית
    שפותחת כל יום אשכולות השמצה בכל האתרים
    של שקר רכילות ורישעות אמנם מדובר בשניים שלש
    פירחחים ממכניבקע
    צאו טמאים

    השבמחק
    תשובות
    1. מאכינובקה אהער מאכינובקה אהין אבל העובדה היא שהמר''ש של הבעלזאים המיר את ייחודם של הבעלזאים בפרוייקטים מגלומניים של 'למי יש גדול יותר..' וצריכים להיות אץ דץ פאץ עם הנעימות של שבת חזון להאמין כי לזה התכוון הבעש''ט.
      הבעלזאי שהוא אדם עם בעיות נפש ואופי מיקם את עצמו בבראנז'ה שדי לו לאחד שהאינטלינציה שלו גבוהה מרמת הפיגור השכלי כדי להיחשב לחכם שבחיות.
      ומי שיודע יודע שהאיש השתית את ההנהגה שלו על יועצים לפסיכוגיית ההמונים הנשענת על תכונותיהם הכלביות של המנהיג ומונהגיו וחוקי העדר של בהמת האדם.
      האם האחרים טובים יותר? בוודעי שבעיקרון לא. אבל כאשר אנו שחים בו ב'גדול' האדמורים אין טעם לגנוז את דעתם של רוב רובם של אלה שמחוצה למכלאה הבעלזאית ולומר שהברנש הוא לא צדיק לא קדוש וגם לא מי יודע מה חכם הוא מעל לכל גורו מגלומן ומאוס.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.