רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 בינואר 2014

300 חסידי גור נרשמו בערד המשטרה חוקרת

ביום שלישי הבחירות בערד, גור עשתה כאן כמו במקומות אחרים העבירה שמות מעיר לעיר, ועל פי מה שגילו עד עכשיו מתברר כי לפחות 300 העבירו מערים אחרות לערד, - הוגשה תלונה למשטרה

גור לא למדו את הלקח ממקומות אחרים וחוזרים על אותו דבר בערד מתוך חשבון שלא יתפסו את מה שהם עושים, אנשי מקצוע ישבו השבוע על רשימות משרד הפנים ועשו התאמות היכן באותו בית רשומים כמה שמות והגישו רשימה בבקשה לפסול את מי שעשו זאת

כמו"כ ביקשו המתלוננים להעמידם לדין אם יממשו את זכותם להצביע

7 תגובות:

  1. זה סתם שטויות כי מי שהצביע במקומות אחרים במילא לא יוכל להצביע

    השבמחק
  2. ובסוף יגידו שבית שמש זה חד פעמי...

    השבמחק
  3. חיים אתה טועה, היה 328.5 העברות. בבקשה לדייק.

    השבמחק
  4. הבעיה הזאת הוצגה בפני משרד הפנים במכתב שנישלח אליהם ב-27.11.13 עם בקשה שיבדקו את חוקיות המעשה הזה , שהוא מעשה מכוון (מבחן הכוונה) כדי להשפיע על תוצאות-הבחירות בערד ולהטות אותן לטובת מגזר מסויים. המכתב הופנה לשר הפנים ,מר גדעון סער והועבר למר אבי הלר הממונה על מחוז הדרום ,מטעם משרד הפנים. ומהי תגובתו (שאינה תשובה )של מר הלר ? : ציטוט סעיף 11א בחוק-הבחירות האומר שפנקס הבוחרים שיוכן לבחירות לא יכלול את מי שבתוך 18 החודשים שקדמו ליום הבחירות היה רשום בפנקס הבוחרים כבוחר של רשות מקומית אחרת, לרבות מועצה אזורית, ובאותה רשות התקיימו בחירות בתקופה האמורה.
    התגובה הזאת היא תגובה בלתי רלוונטית ומזלזלת. 1) תגובה זו אפילו לא ציטטה את החוק הנוגע למגבלות-הזמן שבו אפשר לשנות כתובת, במלואו.
    2) הפנייה למשרד הפנים התייחסה לתופעת שינוי הכתובות לפני הבחירות מתוך כוונה להטות אותן (גם אם שינויי-הכתובות עמדו בדרישות-הזמן שבחוק).
    3) למשרד הפנים יש סמכות ויכולת לבדוק את כל שינויי- הכתובות אל ערד ולאחר הבחירות מערד חזרה לכתובת המקורית. כך גם לגבי מספר המשפחות הרשומות על אותה כתובת בעיר. יש מקרים של עד 17 שמות- משפחה על אותה כתובת. את התופעה במלוא היקפה יכול משרד הפנים לבדוק ללא כל קושי . כשמדובר בתופעה , אין ספק ששינויי הכתובות המגמתיים האלה הם הונאה ברורה. משרד הפנים ורשויות- המדינה האחראיות על אכיפת חוקים וטיפול משפטי בעוברים עליהם, צריכים לפעול למיגורה של התופעה הזאת .

    השבמחק
    תשובות
    1. בערד ערכו לפני שנתיים העברת כתובות לכל אלו שמתעתדים לגור במקום מתוךהבנה שהלחץ מערכת הבחירות יהיו כאלו שיפלטו מהעברה ולכן תמצאו הרבה רשומים בדירה אחת רוב הרשומים גרים כיום בערד

      מחק
  5. אם הבנתי נכון מהתגובה הנ"ל, מי שפנו למשרד הפנים היו יהודים שנראים שומרי תורה!!! אולי מקהילת חב"ד או הבית היהודי . למי אכפת אם נרשמו בערד בוחרים שלא הצביעו לפני כ3 חודשים ברשות מקומית אחרת?
    צר לי מאד, אבל ההתיחסות פה לבחירות בערד היא כמו הקנאים בזמן החורבן. בבקשה לא להמיט עלינו חלילה...
    נכד ניצולי שואה

    השבמחק
  6. למה, יוצא לכם העיניים שכל חודשיים מגיעים לגור בערד עוד 300 משפחות?
    תפנימו אנחנו מייצרים כל שנה כמות זוגות כמו כל החסידות שלכם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.