רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2013

בעקבות ההתקפה של הרב עובדיה יוסף על הרב דוד סתיו הדתיים לאומיים מסירים את הכפפות ומכים בו חזק מכנים אותו תרח זקן


11 תגובות:

  1. בבקשה תביא מקור לידיעה הזאת. השפה והגישה אינם הסגנון של הדתיים והציור מזכיר יותר קריקטורה של "הארץ".
    אז מהיכן התמונה הזאת?

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק שזו לא דרכה של הציונות הדתית אבל מצד שני ענה לנבל כאיוולתו...

      מחק
    2. שום יהודי לא נידח מאת השם גם יעבוד עבודה זרה, אבל יהודי שמבזה את גדולי ישראל או בכלל את גדול דור הוא נידח מהעולם הזה ומהעולם הבא , כמו שהיה עם קרח ועדתו, למרות שהיה תלמיד חכם ירד באדמה ואין לו חלק לעולם הבא , כל מי שדבר סרה על מרן גם אם דתי או יהודי בידוע שהוא לא מכלל ישראל ואם היה הוא כבר יוצא מכלל ישראל , אנונימי הנוצרי הפחדן וחיים שאולזון שם רשעים ירקב באדמה שני סמרטוטים משומשים עם מוח של חזיר

      מחק
  2. זה בהחלט מבית מדרשם של המזרחיסטים. לא חלי ולא מרגיש שגם התורה היא הומופובית ומדירת נשים. כנראה שאחרי הכל - התורה לא מצד שלהם אלא בצד שלו.

    השבמחק
  3. זה לא מ"דתיים", כי מי שמצהיר שהוא בעד הומואים איננו שותו"מ.

    השבמחק
  4. הרפורמים בהודעת תמיכה דה-פקטו בסתיו:

    "...המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים".

    הנהגת התנועה המסורתית וכנסת הרבנים המסורתיים בישראל מביעה שאט נפש מהדברים הבוטים שהשמיע הרב עובדיה יוסף ביחס לרב דוד סתיו המועמד לכהונת רב ראשי בישראל. אנו לא תומכים באף מועמד למשרת הרב הראשי. אנו נגד הרעיון של רבנות ראשית לכתחילה, ולדידנו ראוי היה שמוסד הרבנות הראשית לישראל יעבור מן העולם. ועם זאת, אנו מכירים ומוקירים את הרב דוד סתיו כתלמיד חכם וכאיש ראוי. הרב סתיו הוא רב מאיר עיניים ובר לבב. איש שתוכו כברו. איש אשר בהתאם לתפיסת עולמו מקרב את הבריות לתורה ואת התורה לבריות.

    לדאבוננו, הרב סתיו הצטרף כעת לשורה ארוכה של אישי ציבור ותפיסות עולם שזוכים מעת לעת לקיתונות של שופכין מפיו של הרב עובדיה יוסף. אף אנחנו ספגנו לא אחת דברי גידופים שכאלו. בצער גדול נאמר כי רחוקים עד מאוד הם ימיו של הרב עובדיה כפוסק קשוב ורחב דעת. יש להוכיחו, ולהוכיח גם את העסקנים המשמשים על ידו ואשר ממלאים את אוזניו בדברי הסתה. הם מבזים הם את רבם ומביאים אותו לדבר עבירה. המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים (בבא מציעא נח ב).

    אנו מאחלים בריאות טובה ואריכות ימים לרב דוד סתיו ומחזקים את ידיו.

    השבמחק
  5. הרב עובדיה יוסף שלבושו דומה ללבוש של שייח' ושפיו מפיק חרפות, גידופים וקללות בשפת שיכורים, מזכיר מאד את האייתולות בטהרן.

    השבמחק
  6. מזעזע! הזהרו בגחלתן של צדיקים. אף אחד מכל הגולשים ומכל המזרוחניקים (המכונים ערב-רב כלומר מערבבים בתורה מה שבא להם ואיך שנוח להם) לא הגיע לאפס קצהו של ההתמדה בתורה של הגר"ע יוסף שליט"א וגם אם איננו מסכימים לדיעותיו, הס מלגנות ת"ח שכזה.

    השבמחק
  7. "הומופובית ומדירת נשים..."
    טפשים גמורים! רק פירגנתם לו!!!

    כי אכן צריך להיות הומופוב. וכן, לא ראוי שאשה תהיה חברת כנסת!!!

    השבמחק
  8. נראה לי שאיבדתם כבר את העוה"ב שלכם כופרים שכמותכם זו ההגדרה למי שמעז לפעור פיו כך על גדול הדור ולא אתפלא אם לא יגמור את שנתו או אפילו חודשו הבטחה של חז"ל!!!

    השבמחק
  9. כל חובשי הכיפות סרוגות הם חרא של אנשים!!!
    מי שמדבר על הרב עובדיה יוסף, שיקבל סרטן!!!
    זה איש שהוא חצי אלוהים וחצי אדם!!!
    שאלוהים יתנקם בכל מי שמדבר על גדול הדורק הזה - בו ובמשפחה שלו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.