רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במאי 2013

מחוצפים בגור תבעו להסיר את התואר 'הרב' מהרב ווקסלשטיין אבל דויטש לא נכנע

החוצפה מרחיקה, כל אחד חושב שהוא מבין טוב יותר מהרבי. מציאות היא שהרבי מגור הורה לאפשר להרב בצלאל ווקסלשטיין להתפלל בבית המדרש של גור, ואף נתנו לו שם עליה, כל זה לא מספיק לאותם מחוצפים המבקשים לפגוע בו שוב ושוב להוכיח כי הם 'חסידים'

זה קרה היום באשדוד, חתנו של הרב בצלאל ווקסלשטיין עושה הלילה - ללי שבת - שלום זכר באשדוד, כמובן שהרב ווקסלשטיין מגיע וישתתף בשמחה, אב הבן חתן הרב ווקסלשטיין מסר לאחד בשם דויטש את הפרטים וכתב על חמיו 'הרב בצלאל ווקסלשטיין' ואותו דויטש פרסם כי יהיה שלום זכר לנכדו של 'הרב' בצלאל ווקסלשטיין

אותו דויטש לא ידע מה הוא קונה לעצמו, הטלפונים התחילו לטרטר ואחד ה'חסידים' מי שחשב כי הוא עושה מעשה טוב מיהר לתבוע מדויטש להסיר מיד את התואר 'הרב' מווקסלשטיין, אבל אותו דויטש אמר להם כי הוא לא מתערב בפוליטיקה הפנימית ומפרסם כפי שקיבל מבעל המשחה האבא של הבן, איימו אליו כי אם לא יוריד אחת דתו, אבל הוא לא נכנע והשאיר את התואר 'הרב' על ווקסלשטיין

עתה ממתינים לראות כיצד תעבור השבת באשדוד


7 תגובות:

  1. חיים, אתה תמים !!! הרבי מגור לא מעודכן או לא שולט בטירוריסטים ??? זו בדיחה כ"כ עצובה שרבים מאוד שילמו ומשלמים עליה מחיר זוועה !!!
    איש מהטרוריסטים אינו מדבר ולא נוגע לרעה באיש ללא אישור מפורש של הממונים על כך: י.ד.רוזנבוים ששואב סמכותו מיוסל קופרברג, אברהם יוסף א., וא.משה קליינהנדלר. ולעתים גם אברהם בנימין זילברברג.

    למי שטיפ טיפה בעניינים ויודע איך העניינים מתנהלים שהרבי נותן הוראות עם תנאי ואזהרה כפולה "נישט און מיין נאמען", "כ'ווייס פון גאר נישט",

    וכדומה, כך היה בפרשיית ברקת שהיתה הוראה לאנ"ש מפה לאוזן ע"י בכירי הבכירים בשמו ממש ואח"כ מיד לאחר הבחירות שלחו משלחת אומללה שתאמר להרב אליישיב שהרבי לא ידע "מכלום" וכל המתפרעים נזרקו מגור .... בו בזמן שהללו הסתובבו במוסדות כחתנים מאושרים ביום חופתם. וכן בעשרות פרשיות דם בגור. זוהי דרך חיים שלו, ואינני נכנס אם הוא צודק, יתכן שכן אך זו העובדה !!!

    אין צורך בהוכחות לכך, ישנם כאלו למאות, וכל מי שבעניינים אף מעט, יודע זאת, אך בכל זאת, הוכחה טרייה ממש מהרב וקסלשטיין עצמו:

    הרב וקסלשטיין שהיה אינטרס שלא יגעו בו לרעה מחשש איומי ר' פנחס אבוחצירא מבאר שבע שיפסיק את צינור החמצן לקהילת הטרור של גור בערד [רוב ההטרדות וכו' בגור מגיעים מערד כיום, לא כולם, אך רוב], אזי ראו זה פלא, איש מתוך כל האלפים של הצעירים שגדשו את גור בשביעי של פסח ובפסח בכלל, לא נגעו ואף לא פצו פה לעומת הרב ווקסלשטיין. איך זה שלא נמצא אף חמום מוח אחד ויחיד לרפואה שיעשה לו משהו "על דעת עצמו וללא ידיעת הרבי" כפי שקורה "תמיד" ... ???

    הדג ... מהראש ...

    השבמחק
  2. בשבת הארכי טרוריסט שלמה צבי אלתר בא לשלום זכר עם כמה אברכים בריונים מהסוג הנמוך ביותר.

    לא ניגש לשולחן המזרח איפה שאבי הבן והסבות יושבים, אלא התיישב בשולחן ריק ממול והתחיל לעשות פראווען לשיר שירים ולגלגל עיניים לשמיים.

    ציווה לקרוא לאבי הבן הבעל שמחה ווגם את הסב השני ר' משה זילברגרג בכדי לשפוך את דמו של הסב הרב בצלאל ווקסלשטיין שישאר מבויש לבד בשולחן, אך הסב השני לא נכנע ונשאר לשבת עם מחותנו הרב ווקסלשטיין.

    מאיפה לוקחים כזה רשעות, כזה אכזריות, להשליט טרור ביודעין בשמחה של השני?

    שיכור, אכזר, צמא דם, פעם הבאה תישאר בבית ואל תפר את שמחתם של אחרים.

    השבמחק
  3. למגיב הקודם:

    כזו רשעות - יורשים, לא לוקחים ...
    זה גֶנים שעוברים כנראה בירושה ...

    השבמחק
    תשובות
    1. גן משובש וויץ עם קצת אלתר פלוס השחתת המידות ויחוס עצמו.

      מחק
  4. יעקב דוד רוזנבוים הוא שכן של דויטש, גר קומה מתחתיו. ואם אני לא טועה הם מתפללים באותו שטיבל.

    השבמחק
  5. לא יודע מדוע כשאני קורא את הכתבות נגד גור אני מרגיש נקמה על כל השנים שנרדפתי על ידי המערכת

    השבמחק
  6. אם זה לא היה כה רע ועצוב אפשר היה להתגלגל מצחוק איך שאותו אדמו"ר שמוכרים לנו אותו כקדוש אלוקה חכם הרזים ויודע דעת עליון אשר כל רז לא אניס לו ועל אמירותיו וחתימותיו עלינו לנהל את חיינו הרוחניים והגשמיים מבלי נטות ימין או שמאל, הופך פתאום לזקן חסר ישע וליימענער גוילעם שנאמניו יכולים לנהל תחת חלונו משחטות אדם והעלוב לא שומע ולא יודע..
    אני משעא שבאם נפסיק לשתף פעולה עם המשחק הישן נושן הזה, ונאמר להם שניחיו את סיפורי הכופתאות ללילות הפסח, כי לנו פשוט מכל פשוט כי הכל בא מהקוידש פנימה.. אז ירווח להרבה חסרי ישע מרוע לבבם ונחת ידם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.