רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במרץ 2013

נודה לה' - זה יכל להיות פי מאה יותר גרוע יצאנו מן הענין יחסית בסדר - הפראיירים חזרו להפגין מפני שהם המפסידים הגדולים

אומר לכם, לפני תקופה לא ארוכה ליבי אמר לי כי יהיה הרבה יותר גרוע, יחוקקו חוק קשה הממשלה החילונית שתצא לדרך תקשה הרבה יותר על החרדים ובעיקר על עתידם, אבל היום לא כמו אז אני רגוע יותר מפני שאני לומד כי הם הגיעו למסקנה אחת וברורה, כי אי אפשר לגייס בכח, ואין דבר כזה לכפות על ציבור. ולכן, כל מה שנותר להם לעשות הוא הצרת תקציבים, להקטין  אותם ועם זה נתמודד בכמה שנים הקרובות

שימו לב, לא עוד אותו סגנון מלפני שנה ושנתיים כי חייבים לגייס ומיד. לדוגמא, קחו את 'מתווה פלסנר' ואת המתווה' שמציעים עכשיו וההבדל הוא בין שמים לארץ. הבעיה בעיקרה נדחתה לעוד ארבע שנים, ועד אז יצליחו לדחוף פחות או יותר. אסור לשכוח שבעוד ארבע שנים תקום ממשלה חדשה ועד אז הכל יכול להשתנות כולל שינוי של חוק

לכן עלינו להסתכל אחרת על הקורה. נשמח על שזה כל מה שקורה ולא גרוע יותר, וכמו בכל השנים ובכל המצבים מתמודדים עם מה שיש ככה נתמודד עם השנים הקרובות, ותרשמו כאן מה שאני כותב, נעבור את זה וזה לא יהיה נורא כל כך. בעוד ארבע שנים תקראו שוב שורות אלו ותיווכחו שהדב לא היה מפחיד כל כך

אני מבין לליבם של החוששים במיוחד לליבם של אלו שצריכים להתמודד עם התקציבים וחוששים ממה שיקרה בחדשים הקרובים איך יתמודדו. אל דאגה, הזן ומפרנס דואג לכולם וידאג גם לכם. אנו מאמינים בני מאמינים כי כל פרוטה נכתבת מלמעלה איך שהיא תחולק ולאן תגיע וזה מה שיקרה, ותנו לעניינים לרוץ, אל תראו להם בכלל שאתם דואגים מפני שאין סיבה לדאוג

2 תגובות:

  1. בסוף גם תאלץ לכתוב שבנט אכן דאג לחרדים ולא ניסה לאכול אותם לארוחת בוקר.

    השבמחק
  2. אני לא מבין למה אתם כל כך מפחדים מגיוס? מלתרום למדינה שמשקיעה בכם כספים ומשאבים? בתקופות הקדומות יותר גם הרבנים הגדולים ביותר עבדו ומלאו את חובתם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.