רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביוני 2026

זייברט ביציאה לשיירת המחאה


 ‏ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט ביציאה לשיירת המחאה: "נפסיק עם צעדי המחאה כשיחזירו את המצב שהיה 70 שנה - שמי שלומד מקבל פטור. למה תמיד שואלים אותנו על מי שלא לומד? תנו פטור למי שלומד אחרי זה נדבר מה עם מי שלא לומד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.