הוא אמר כי הוא נוסע למירון לשבת פרשת תולדות והיינו בטוחים כי הוא מתכוון להיות בציון הקדוש כל השבת, להתפלל שם ולעשות טיש בחצר, לנהל שם שבת עם רבי שמעון. ומה מתברר כי את רבי שמעון הוא משאיר כל השבת לבד, הוא עשה לו טובה ביקר אצלו בחמישי שישי, האהרוני הקים לעצמו אוהלים ענקיים למטה ביישוב בשטחים גדולים שנבנו לכבוד ל"ג בעומר, ושם הוא מנהל את התפילות והטישים, בטענה כי מגיע ציבור גדול ומסוכן לעשות זאת בחצר של רבי שמעון
ראיתי את ההדמיה שעשו לטיש האהרוני, הציגו את הדברים כאילו שהוא יושב בחצרו של רבי שמעון במירון, כאשר למעשה הוא במקום רחוק משם. והשאלה היא לשם מה הוא בא למירון את זה יכלו לעשות לו גם בקרית יואל, היה קורא לציבור שלו לבא לקרית יואל ל'שבת תולדות מירון' וינהל טיש באהל ענק עם ההדמיה של מירון ישיר שירי מירון, ובמוצאי שבת יעשה הדלקה בדרך דומה, יעשה הדמיה משטח בויאן בהדלקה, וחבל על מיליונים רבים שזרקו להגיע למירון
במעשה שעשה הוא הוכיח כי לא המקום חשוב אלא ההדמיה חשובה, חיים בעולם הדמיון, עם זה עושים הרבה יותר טוב מאשר עם המציאות
אם האהרוני היה איש אמת, היה לוקח עמו רק מאה אנשים ובמצב אחר מאתיים או שלש מאות ועימם עושה שבת בחצרו של רבי שמעון. אבל לא זה היה חשוב לו, הוא לא רוצה לספר את האמת, זרקו אותו מירושלים ובני ברק אין לו היכן לעשות שבת גדולה הוא גלה למירון
חיים שאולזון

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.