מאותה סיבה גם אגודת ישראל החליטה לפני שעה להודיע על פרישה ותעשה זאת מחר
הענין הוא שיש להם 48 שעות לחזור בהם, ותקוות נתניהו להוציא את הסעיפים הללו מהנוסח
ש"ס בינתיים לא החליטה, שם אומרים כי 'מועצת החכמים' שלהם תחליט. הבעיה של ש"ס שכרגע בלי 'יהדות התורה' יש לנתניהו קואליציה של 61, אם ש"ס תפרוש יהיו 50 ואז רבים מן הימניים המצביעים ש"ס לא יסלחו לה על שהפילו את ממשלת הימין וזה יזיק לה בבחירות

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.