רבי דוד יוסף מגנה אבל לא מזכיר את שם אחיו ואת שם בית הכנסת.
מרן הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט״א גינה בפתיחת ימי העיון לדיינים את חילול ושריפת בית הכנסת:
"שמעתי בזעזוע גדול מה שקרה הלילה ששרפו בית כנסת, ושרפו ספרי קודש ובניהם את ספריו של אבי מורי זצוק"ל. אני קורא למשטרה לעשות כל מה שאפשר לתפוס את הפורעים, ולמצות עימם את הדין, ולשמור על בתי הכנסת שלנו שיישארו בקדושתם. ושנזכה בקרוב לגאולה שלמה אכי"ר."
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.