רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ חסיד ברסלב תקוע בדרכים 48 שעות.  
השר משה ארבל מש"ס אומר: צר לי אין לי איך לסייע
חסידי ברסלב אמרו כי אם היו שמאלנים היה הופך עולמות למענם

✅ גורמים בחסידות ברסלב טוענים כי בשורה התחתונה השר משה ארבל היחיד  שאמר את האמת לחסידים שאין לשרים וחכי"ם מה לעזור! וכל השרים והחכי"ם שמוציאים מהבוקר הודעות על העזרה שלהם לא באמת מצליחים לעזור "מעדיפים את  האמת של ארבל מהודעות חסרות בסיס של האחרים".

✅ מסייעים לחוזרים מאומן: רש״ת ומשרד התחבורה מעדכנים כי מחצות ועד השעה 10:30 נחתו בנתב"ג 15 טיסות שהחזירו אלפי מתפללים שטסו לראש השנה לאומן. 14 מהטיסות המריאו מרומניה ואחת ממולדובה. גם במהלך היום צפויות להמשיך ולנחות בנתב"ג עוד 25  טיסות, מרביתן מרומניה, שיחזירו ארצה כ-4,000 איש

✅ עקיבא ווייס: היועצת המשפטית של משרד הדתות דורשת מהוועדת  הבחירות להכריז על סיבוב שני לרב האשכנזי בהקדם

✅ פרופ' אביעד הכהן המייצג את המועמד לרב הראשי האשכנזי הרב קלמן בר דורש לקיים את הסבב השני בבחירות לרבנות הראשית כבר בימים הקרובים. במכתב ששיגר ליועמ"שית הוא טוען שישנם גורמים שמנסים למרוח זמן ומתחמקים מקביעת תאריך לבחירות. (עקיבא וייס) :

✅ ברמת השרון מצטרפים לעיריית תל אביב: ''לא נאפשר תפילות בהפרדה במרחב הציבורי''  
עיריית רמת השרון הודיעה כי לא תאפשר תפילות בהפרדה: ""לא תהיה הפרדה מגדרית במרחב הציבורי" • בארגון חותם תקפו: "עירייה המבקשת להגביל את רצונם של אלפי שומרי מסורת - זה מעשה נבלה"

✅ שחר גליק: וויכוח בממשלה על תאריך ציון המלחמה בשנים הבאות. סער: "אם דיברנו על חזית ההסברה, מול העולם עדיף לנו שזה יהיה בתאריך הלועזי 7.10". נתניהו: "גם אני חושב שזה צריך להיות בלועזי".  יוסי פוקס ומירי רגב נלחמו שזה יהיה בעברי כמו שאר התאריכים שישראל מציינת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.