רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ אלמונים ריססו על רכב ששייך לשיירת ראש הממשלה בנימין נתניהו את המילים "ביבי רוצח". מדובר ברכב שהוא חלק מהאבטחה של צירי התנועה. השב"כ בודק כיצד הגיעו לרכב ללא הפרעה. (איתמר אייכנר) .

✅ אלי שתיוי, אביו של החטוף עידן לגדלוביץ' ב'קול ברמה': "קורא לציבור החרדי ולתושבי בני ברק בקריאה אישית - היום בשעה 18:00 לפני תפילת מנחה צאו לכביש 4, תחסמו את הכביש ותקיימו את התפילה שם. גם אני אהיה שם"

✅ עמיחי שטיין: ואם לסכם את ההודעות מעבר לים - גם כל בכירי הממשל האמריקני מבהירים: חמאס ישלם את המחיר. חמאס הוא זה שרצח אותם.

✅ רוצחי החמאס בהצהרה: "נתניהו והממשל האמריקני אחראים לדשדוש במשא ומתן להפסקת אש. הם נושאים באחריות לחייהם של החטופים שנהרגו בידי הצבא".

✅ רועי שרון: המחבלים לא קיבלו הנחייה מגבוה והבינו כי לא יוכלו להימלט מכוחות צה"ל שנפרסו ברפיח, יחד עם החטופים. לכן, ירו בששת החטופים מטווח קצר ונמלטו. אמצעי טכנולוגי איתר את גופות החטופים זה לצד זה במנהרה

✅ עוד מרועי שרון: בתחילת התמרון, אותם המחבלים זיהו את הלוחמים, ולכן דילגו עם החטופים למסתור אחר. עם זאת, כשהגיעו לרפיח לא הייתה להם האפשרות לברוח מכוחות צה"ל שנפרסו באזור 

✅ ראש ממשלת בריטניה סטארמר: "אני בהלם מוחלט מהרצח המזעזע של ששת החטופים בעזה על ידי חמאס" (חדשות 12).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.