רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

האדמו"ר מראחמיסטריווקא אמר שיחת חיזוק בבית מדרש ראחמסטריווקא בשכונת רמת אברהם (גולובנציץ) והסיקריקים זועמים


 
סערה ברחובות ירושלים: כ"ק האדמו"ר מראחמיסטריווקא ספרינג וואלי שהגיע לביקור קצר בארץ הקודש, הצליח לעורר את חמתם של הסיקריקים
כ"ק האדמו"ר מראחמיסטריווקא ספרינג וואלי, היה נחשב לאחד ממקורביו של הגאב"ד הקודם של ירושלים הגרי"ט וייס זצ"ל, ואף היה מתפלל בקביעות בבית הכנסת שערי טוביה של הגאב"ד זצ"ל בחיים חיותו של הגאב"ד זצ"ל.

במהלך שבוע שעבר, ביקר האדמו"ר לראשונה בארץ מאז שהחל לכהן כאדמו"ר, והלך למסור שיחת חיזוק בבית מדרש ראחמסטריווקא בשכונת רמת אברהם (גולובנציץ), לאחר שהשכונה הוחרמה על ידי הסיקריקים באיסור כניסה למקום.
לבת האש עלתה לשיא נוסף כאשר לאחר מכן הלך האדמו"ר למסור שיחת חיזוק בהיכל בית המדרש שערי טוביה - בית מדרשו של גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס זצ"ל, בבד בבד לאחר שנשא שיחת חיזוק בשכונת גולובנציץ.
הסיקריקים זועמים מאוד על גבאי בית הכנסת שערי טוביה שכיבדו את האדמו"ר לדבר בהיכל בית המדרש של הגרי"ט וייס, כאשר בו זמנית - הלך האדמו"ר לדבר גם בשכונת רמת אברהם גולובנציץ שנבנתה עפ"י הוראותיו של פוסק הדור הגאב"ד הגר"מ שטרנבוך, ובניגוד לדעתו של הגאב"ד הקודם הגרי"ט וייס
מנגד, טוענים גבאי בית הכנסת שערי טוביה, כי הגאב"ד הגרי"ט וייס עצמו התבטא מספר פעמים בפני בנו שליט"א, כי אינו רואה שום איסור להיכנס לשכונת גולובנציץ, לא עפ"י הלכה ולא עפ"י השקפה, וכי החתימה אותה הוציאו בזדון ובמרמה אנשי אתרא קדישא לאסור את הכניסה למתחם, נעשתה במרמה בשנותיו האחרונות של הגרי"ט וייס זצ"ל, עת היה שרוי בחולשה גדולה.

אם לא די בכך, הרי האדמו"ר מראחמיסטריווקא ספרינג וואלי, העניק ראיון מיוחד לעיתון 'קהלא קדישא' של חוגי העדה החרדית הנמנים על נאמניו של מרן הגאב"ד הגר"מ שטרנבוך, וגרס לתסיסה נוספת בחוגי הסיקריקים שלא האמינו למראה עיניהם, ובעקבות כך הוציאו הודעת הכחשה מפוקפקת.
בכל מקרה, הרוחות בירושלים סוערות כאשר אנשי אתרא קדישא שכבר איבדו את הגאב"ד הגרי"ט וייס זצ"ל, מרגישים כעת כי מאבדים גם את נאמניו של הגאב"ד כמו האדמו"ר מראחמיסטריווקא ספרינג וואלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.