רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ המשטרה החליטה למנוע את כניסתו של השיח' המסית עכרמה צברי להר הבית למשך שישה חודשים, זאת לאחר שהספיד את הנייה בהר הבית בשישי האחרון

✅ ראש הממשלה לשעבר אולמרט סבור כי "יבוא יום שנוער הגבעות ירו עלינו. כשהם יחשבו שיש סיכון בלקיחת אדמות הקודש שלהם, זה יקרה"

✅ חשיפת חדשות 14 | אחד החשודים המרכזיים בפרשת שדה תימן מעיד במכתב - ״בסרטון שהוצג לי על חקירת המחבל הפצירו בו בחקירתו מספר פעמים להתלונן נגדנו והוא סרב. רק אחרי שהובטח לו הקלות בתנאי כליאתו - הסכים״

✅ בנצי רובין: הנתונים המפתיעים של כנף ציון: עלות טיסת אל על לביקור בארה"ב הייתה עולה  למדינה 980,000 ש"ח. במטוס כנף ציון העלות הייתה 447 אלף ש"ח ובגלל הנסיעה שהתווספה לפלורידה הסתכמה בסה"כ ב-520 אלף ש"ח. למעשה עלות הטיסה נחתכה בכמעט חצי

✅ יהודי ארה"ב תרמו לישראל מעל 833 מליון דולר מאז פרוץ המלחמה. התרומות היוו יותר ממחצית מסך הכספים שתרמה הקהילה היהודית העולמית. הן כללו מתן סיוע רפואי, דיור זמני, מזון חיוני, התאוששות כלכלית, שיקום ארוך טווח ותמיכה בבריאות הנפש .

✅ יהודי בריטניה מתמודדים עם שיא של 2,000 תקריות אנטישמיות במחצית הראשונה של 2024. ארגון הביטחון היהודי CST דיווח שהנתון מסמן שיא של כל הזמנים לתקופה של 6 חודשים, עלייה של 100% מהשנה הקודמת. המקרים כוללים זינוק של 41% במקרי תקיפה :

✅ טראמפ: הסכמתי לשלושה מועדי עימותים בבחירות: 4 בספטמבר עם פוקס, 10 בספטמבר עם רשת  NBC, ועם רשת ABC ב-25 בספטמבר (עמיחי שטיין).

✅ לאחר יממה וחצי של חניה על אדמת בריטניה - מטוסי ה-F-22 של צבא ארה"ב יוצאים בשעה זו לאזור המזרח התיכון כחלק מההיערכות למתקפה נגד ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.