רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ 'צא טמא' 'כיבדו' את יענקב מרדכי הגר באלעד ובבני ברק - גדולי התורה שניזקו מהחלטה זו ינתקו כל קשר עם ויזניץ ותיפתח מערכה כלל ארצית נגד גור וויזניץ שבישלו את המעשה הזה

✅ בהפגנה הערב באלעד שמעו דברים קשים נגד יענקב מרדכי שסיבך את אבא שלו שהפך למוקצה מחמת מיאוס בציבור החסידי והליטאי

✅ חזקי ברוך: קבוצת הוואטסאפ של פעילי שמאל קיצוניים סוערת לאחר בקשתה של תנועת "ראש יהודי" לקיים תפילה בהפרדה בכיכר דיזינגוף בתל ביום כיפור הקרוב. אחד החברים בקבוצה כתב: "אם הם רוצים לתקוע לנו אצבע בעין ולהתפלל במקום ציבורי אנחנו צריכים לבוא לשם עם סטייקים ולחם, אולי גם נסיעה ברחובות תל אביב ביום כיפור".

✅ חזקי ברוך: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בועדת החקירה האזרחית לאסון ה-7.10: "יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינאים בשטחים, יירו עלינו. כשהם יחשבו שיש סיכון בלקיחת אדמות הקודש שלהם, זה יקרה".

✅ מתוך ראיון נתניהו למגזין 'טיים': אשאר במשרד כל עוד אוכל לתרום לביטחון ישראל. המלחמה בעזה לא תסתיים בקרוב. אחרי המלחמה תהיה ועדת חקירה עצמאית.

✅ חוקר איראן אליהו יוסיאן, לערוץ 7: "תגובה איראנית יכולה לבוא גם בעוד שנה. הסבלנות היא יסוד בתרבות האיראנית ואת התגובה הם יבנו טיפין טיפין. המדיניות הפאסיבית של ישראל גרמה לנו לחכות תמיד ולבדוק איך הם מגיבים ומתי הם מגיבים, ואנחנו מאבדים את היוזמה והמומנטום. לכן אנחנו משלמים ביוקר כמו בשביעי לעשירי עד שאנחנו מחליטים להגיב ובאיזו עוצמה להגיב"

✅ אהוד יערי פרשן חדשות 12 בקול ברמה: "יש לי תחושת בטן שחיזבאללה ירצה לתקוף בתשעה באב. בחיזבאללה ערים ללוח השנה העברי, הם מבינים שביום הזה יש יותר אנשים שצמים ונמצאים בבתי הכנסת"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.