רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ עו״ד ציון אמיר ירויח על ייצוג השר לוין בבג״ץ עד 100 אלף שקלים חדשים. זה הסכום שאישרה לו ועדת פטור ממכרז במשרד המשפטים. (ביני אשכנזי).

✅ אבישי גרינצייג: מזכיר הממשלה דורש מהיועמ״שית לפתוח בחקירה פלילית כללית ומקיפה כדי לאתר את המדליפים מדיוני הקבינט. לטענתו, ההדלפות מסכנות חיים ממש, ושאויבי ישראל לא צריכים להתאמץ כדי לדעת את תוכניותיה של ישראל ואת שיקולי הדרג המדיני והביטחוני כמו גם הערכות מודיעיניות, כי הכל דולף כמו ברז

✅ הממשלה תאשר ביום ראשון להוסיף את היישובים גוש חלב ומנות לרשימת היישובים הזכאים לפינוי וסיוע ממשלתי, זאת אחרי שנפלטו מהחלטת הממשלה המקורית למרות שהם גם יישובים בקו העימות (אברהם פריינד) :

✅ בכירי חמאס עושים שימוש תעמולתי בדבריו של דובר צה"ל אתמול בעניין חמאס. בכיר החמאס ע'אזי חמד: "הצהרותיו של הגרי הן הודאה רבת משמעות והוכחה לכישלון הכיבוש במלחמה על עזה. ישראל מבינה שהיא לא תוכל להביא לחיסול חמאס אפילו עם מאות טונות של חומר נפץ"

✅ גם בכיר החמאס עזת א-רשק, מתייחס לדבריו של דובר צה"ל בהודעה רשמית לעיתונות: "הם מאשרים באופן מוצהר שנסיונותיהם נכשלו ושהם חסרי אונים מול ההתנגדות ובמיוחד מול תנועת חמאס. זוהי עדות לתבוסה נפשית ורעיונית - אסטרטגית. זו ההקדמה המבשרת את הניצחון הגדול שלנו"

✅ ערוצים פלסטינים מדווחים שישראל שחררה הבוקר 33 אסירים עזתיים שהיו ברשותה בחזרה לרצועת עזה

✅ חבר במפלגה הנוצרית בלבנון עוקץ את נסראללה לאחר נאומו הערב: החיים מעל פני האדמה שונים מאשר החיים מתחת לפני האדמה. הלבנונים מכל האזורים לא רוצים מלחמות. הם רוצים לחיות (אבו עלי)

✅ דובר המל"ל האמריקני: ארצות הברית תיתן עדיפות לאוקראינה במשלוח מערכות הגנה אוויריות על פני מדינות אחרות, והבהיר - הצעד לא ישפיע על ישראל (כאן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.