רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ ברק רביד מפרסם: שר החוץ האמריקני בלינקן יודיע תוך ימים על הטלת עיצומים נגד גדוד "נצח יהודה". זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שארה"ב מטילה סנקציות על יחידה בצה"ל.

✅ מיכאל שמש: אגב, התקרית שנמצאת בלב האשמות נגד חיילי נצח יהודה התרחשה בזמן ממשלת בנט-לפיד בחודש ינואר 2022. בספק אם לפיד סבור שמקור הבעיה באותם ימים היה הדרג המדיני 

✅ השר בן גביר בתגובה לדיווח לפי יוטלו סנקציות על גדוד נצח יהודה: ״סנקציות על חיילנו זה קו אדום. גלנט חייב לגבות את נצח יהודה ואם לא - נקלוט אותם במג"ב כגיבורים״ :

✅ ח"כ צבי סוכות בפניה לחיילי גדוד נצח יהודה בעקבות הסנקציות: "האמריקאים הצטרפו לרשימת המטנפים על הגדוד - שיקפצו כולם. תמשיכו איך שאתם" .

✅ אמהות של חיילי נצח יהודה מזהירות: תדע כל אם דתיה ששולחת את בנה לידים זרות, שהם חשופים למוסרים ומלשינים המעלילים עליהם לגויי העולם, כאילו החיילים האמוניים מבצעים "פשעי מלחמה" נגד פלשתינים.  
זה מה שקרה לחיילים וקצינים דתיים ולחיילי "נצח  יהודה". .

✅ רה"מ נתניהו: הכוונה להטיל סנקציה על יחידה בצה"ל זה שיא האבסורד ושפל ערכי. הממשלה בראשותי תפעל בכל האמצעים נגד מהלכים אלה.

✅ רס"ן יואל שילה מ"פ במיל' 'נצח יהודה' לפיני אפיק בחצות בסקופים: הפעילות של נצח זהה לחלוטין לגולני. מדברים הרבה על גיוס חרדים, עכשיו זו שעת מבחן של ראשי המערכת. אם לא יתנו גיבוי שלא יצפו מחרדים להתגייס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.