רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ זעזוע - בחור בן 14 בוילימסבורג תלה את עצמו בשירותים של בית הכנסת של טאהש בבורו פארק - התאבד עם הגארטל של החליפה - למה ומדוע? הפרטים נחקרים

✅ שלזינגר ב'ישראל היום': ‏מטרת העל של הקואליציה היא לשכנע את גלנט להסיר את האולטימטום מחוק הגיוס. הערכה שחוק פרטי ללא גלנט ייתקל בהתנגדות של יועמ"שית ובג"ץ. נתניהו אמר בפגישה עם נציגי החרדים: "רוצים להוריד אתכם ואותי מהשלטון דרך הגיוס. אין לכם אלטרנטיבה אחרת. אנחנו תלויים אחד בשני. גלנט כרך את עצמו עם גנץ - וגנץ רוצה בחירות".

✅ 'ישראל היום': אביו של שמואל אליהו כהן ז"ל, שנספה באסון מירון, הגיש תלונה פלילית נגד צבי הלר, "מנהל האירוע" במתחם תולדות אהרון.

✅ הספרדים באלעד רודפים את החסידים - האדמו"ר ממישקולץ דיבר עם בוטבול שעתיים בפגישה פנים אל פנים, בוטבול אומר במפורש אני יודע שאתם מישקולץ צודקים, זה שטח שהוקצה לכם כדעת וכדין אני לא יכול לעשות איתם כלום, הם אלקובי וחבריו שולטים עלי, אני מפחד מהם!!! ראש העיר נשלט ע"י קבוצת בריונים!

✅ בפגישת עסקנים עם האדמו"ר מויזניץ שיכון על ההתעללות של הספרדים בחסידים באלעד אמר כי אם זה לא ויזניץ אינו מתערב, ואינו יכול לעזור

✅ בג"ץ הגיוס: עו"ד שמואל הורביץ הגיש בקשה לצו ביניים שיורה כי אין לגייס את החרדים שקיבלו פטור עד להכרעה בעתירה לגיוסם

✅ ׳מעריב׳: ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר הוא ראש העיר שנעצר הבוקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.