רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ השר דודי אמסלם: הם שונאים אותנו כי אנחנו ביטון, אוחנה ואמסלם. נתניהו נרדף כי הוא מנהיג אותנו, אם הוא היה מנהיג את ה"הרשקוביצ'ים" הם היו הולכים איתו.

✅ בית המשפט ביטל את הרשעת עו"ד גונן בן יצחק, שנשכב תחת מכת"זית בהפגנה בבלפור ב-2020, וגזר עליו 500 שעות לטובת הציבור (כאן חדשות) :

✅ בן גביר: מגנה בחריפות את ארגון הפרובוקציה ״אחים לנשק״ שעסוקים פעם אחר פעם בשלהוב מלחמת אחים ופילוג החברה הישראלית. אותם אלו שהובילו קמפיין סרבנות לפני ה-7.10, וכעת ממשיכים במסורת ההתגרות והשנאה .

✅ יוחאי דנינו: בימים של פרוץ המלחמה, כשאחים לנזק השתדלו להמציא את עצמם מחדש באמצעות חמ"ל הסיוע שלהם, תקפתי אותם קשות. לפני שלושה חודשים, אפילו הקדשתי להם טור חריף עד שהם פנו אליי וניסו להסביר לי עד כמה אני טועה ועד כמה הם לא פוליטיים. הערב, נדמה לי שאין צורך להסביר עוד .

✅ מלוכדים News: סקר דיירקט פולס הערב: הליכוד מוביל עם 24 מנדטים, כחול לבן 22, יש עתיד 13, ש"ס 10, עוצמה יהודית 10, יהדות התורה 8, ישראל ביתנו 8, הציונות הדתית 6, רע"מ 6, העבודה 5 מרצ 4

✅ יוסי יהושע: מתחילת המלחמה נהרגו 598 חיילי צה"ל ונפצעו אלפים רבים. רק בתחילת השבוע שעבר דיווח אגף השיקום, כי נקלטו עד כה 6,400 פצועים ממלחמת חרבות ברזל. המספר עוד עלול לעלות עם תסמיני הפוסט-טראומה, ולכן חייב צה"ל עוד מקורות לגיוס.

✅ משרד הבריאות הפלסטיני בעזה: 82 הרוגים ברצועה ביממה האחרונה. 71 הרוגים ברצועה ביממה שקדמה לה. 32,705 הרוגים וכ 75 אלף פצועים ברצועה מאז תחילת המלחמה.

✅ סקר המכון הישראלי לדמוקרטיה: 45% מהציבור מרגישים שהמדיניות המקלה לחלוקת נשק פרטי משפרת את תחושת הביטחון האישי שלהם

✅ הרישום לאוניברסיטת הרווארד בארה"ב נפל, זו השנה השנייה ברציפות. לפי הודעת האוניברסיטה, 54,008 מועמדים נרשמו לשנת הלימודים הבאה, ומתוכם התקבלו 1,937. לשם השוואה, בשנה שעברה הגישו מועמדות 56,937 אנשים, כך שמדובר בירידה של 5%. לעומת זאת, בשנת 2021 נרשמו יותר מ-57 אלף מועמדים ובשנת 2022 עלה המספר ל-61,220. הירידה במספר המועמדים מגיעה בתקופה לא פשוטה להרווארד, שספג ביקורת קשה על אופן התגובה להפגנות פרו-פלסטיניות ותקריות אנטישמיות מאז מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר.

✅ טורקיה- מסתמן: מפלגת האופוזיציה תנצח בכל חמש הערים הגדולות בטורקיה - איסטנבול, אנקרה, איזמיר, בורסה ואדנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.