רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ אבי רבינא: תמיכת המקובל הגה"צ רבי דב קוק במועמד המוביל ישראל פרוש תיצור סחף משמעותי גם מתוך אלו שהתלבטו: "קהילות רבות בעיר כפופות אליו, יביא לנו לפחות עוד אלף קולות"

✅ ראש עיריית אלעד ישראל פורוש לאבי בלום במהדורה המרכזית בקול חי
אם הייתי מחזיק מכשיר לא כשר הייתי מאזין מקודם לאריה דרעי וכעת הייתי יורה עליו בחזרה. גם לי יש בטן מלאה על אריה דרעי, הוא יודע בדיוק מה אני. הייתי יוצא נגדו ב-300 קמ"ש אבל לא רציתי, היה השבוע קטע שהוצאתי בצל, לא אני הבאתי את הבצל ואם הוא נפגע אני מתנצל"

✅ ראש עיריית אלעד ישראל פרוש לאבי בלום במהדורה המרכזיץ בקול חי "יש אנשים שחושבים שבבחירות אפשר לומר מה שרוצים ואח"כ לשכוח ולהמשיך כרגיל"

✅ עוד מראש עיריית אלעד ישראל פורוש לאבי בלום בקול חי
"גם אם אני לא אנצח חלילה, אני נשאר אלעדי. אני לא יודע אם יש הרבה אנשים שמכירים את אלעד, עוד שבוע אדבר איתכם כראש עיריית אלעד"

✅ הגאון הרב דוד לייבל במכתב מחאה חריף נגד בחורי ישיבת פוניבז שתקפו היום את חבר מועצת העיר בני ברק  משה מורגנשטרן ברחוב הסמוך לישיבה: "בטוחני שרבותיהם יוקיעו ברבים את מעשיהם שלא יאמרו אוי לרבם שלימדם תורה"

✅ דרעי ניסה בפיתויים ולא הלך לו - אריה דרעי מאוד רצה את ברק סרי בראשות העיר אשדוד אז הוא הציע ללסרי - שגריר בלונדון, שגריר בפריז, שגריר בניו יורק, ושגריר במרוקו. בנוסף הציע לו את יו"ר מפעל הפיס. אבל לסרי התעקש והבוקר נכנע וחתם עם דרעי תמיכה. 

✅ ניצחון אדיר של אדמור"י משפחת אבוחצירא על דרעי הם תמכו בלסרי בכל הכוח, והכריחו את דרעי להיכנע ולבא על ארבע לתמוך בלסרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.