רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ יו"ר דגל התורה בני ברק הרב מנחם שפירא: "ככל שנהיה גדולים יותר, נוכל לשנות את השיטה, והתושבים יוכלו לקבל את המגיע להם, בזכות ולא בחסד! הגיע הזמן לשנות את השיטה; בניקיון, בתברואה, בתשתיות, בחינוך ובנוער".

✅ הבחירות בבית שמש: לפי הסקרים האחרונים גרינברג שומר על הבייס ונמצא במגמת עלייה ומתקרב ל40%. במידה ואבוטבול יסיר את המועמדות רוב הקולות שלו עוברים לגרינברג והוא מנצח בודאות. הישארותו של אבוטבול בהתמודדות מחזק את ראש העיר המכהנת עליזה בלוך.

✅ התחזקות נוספת במחנה גרינברג בבית שמש: חסידות ויז׳ניץ מונסי שהינה חסידות מרכזית בעיר הודיעה אמש על תמיכה בגרינברג לראשות העיר ובסיעת כח למועצת העיר. מנכ"ל  המוסדות הרב יעקב האס בהכרזה: "ההתמודדות היא לא גרינברג מול אבוטבול, אלא האם ההנהגה תהיה בידי ש"ס והסיעה המרכזית או בידי דגל התורה בשותפות שלומי אמונים".

✅ ריבלין ב'בקהילה: מועמדותו של בוסו בבני ברק היא סרק בלבד. היא נעשתה לצרכי דילים בערים אחרות. בשס גם עשו חילופי גברא ברשימה לעיריה ופגעו באלו שהיו מחוברים לשטח ובשל כך מצביעי שס רבים עורקים מש"ס לדגל התורה.

✅ מנחם קולדצקי בטוויטר: דרמה ברחובות - חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת רחובות הגאון הגדול רבי אברהם יצחק הכהן קוק שליט"א, נפגש עם ראש העיר רחמים מלול והודיע לו על תמיכתו במועמדותו וברכו בהצלחה.

✅ ריבלין בבקהילה: "ראש עיריית צפת אוחנה אכזב קשות את בוחריו ונוצר קונצנזוס מלא שצריך להחליף אותו במועמד אחר. השילוב של האחדות והגידול במספר המצביעים החרדים מביא את יוסי קקון לעמדה ריאלית מאוד של זכייה בראשות העיר צפת"

✅ מבית מרן הגר"י זילברשטיין נמסר כי הסיבה שלא יגיע לכנס בבית שמש היא שיעור לרופאים שמוסר קבוע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.