12 מבוגרי מכינת עלי נפלו בלחימה. הרב לוינשטיין על התחושות במכינה: "גולני חטפו. כמות התלמידים שרצו להגיע עכשיו לגולני זה היה מבול, הלכו מכות מי הולך. אחד בטעות שיבצו אותו למודיעין שדה, מהבקו"ם הוא מצלצל אליי - ביקשתי חי"ר, מה שמו אותי שם? אלו החבר'ה הצעירים"
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.