ישי פרידמן:
מהו הדיפ סטייט?
שבועיים לפני ה-7.10, האלוף במיל' עמירם לוין מסביר שלצה"ל ולשב"כ יש כוח הרבה יותר חזק מלממשלה, ואם צריך, ברגע של משבר חוקתי, עליהם לכפות ב"כלים לגיטימיים" את עמדתם על הממשלה הסוררת ולהביא לבחירות. הפיכה צבאית לגאלית ולעזאזל הבחירות כמובן.
נפרסם בשביעי.
מהו הדיפ סטייט?
שבועיים לפני ה-7.10, האלוף במיל' עמירם לוין מסביר שלצה"ל ולשב"כ יש כוח הרבה יותר חזק מלממשלה, ואם צריך, ברגע של משבר חוקתי, עליהם לכפות ב"כלים לגיטימיים" את עמדתם על הממשלה הסוררת ולהביא לבחירות. הפיכה צבאית לגאלית ולעזאזל הבחירות כמובן.
נפרסם בשביעי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.