רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בנובמבר 2023

ווארטים

 

📌רם בן ברק:
אין שום קשר בין מה שאני מציע לאידאולוגיה של הימין.
כהנא הציע טרנספר באוטובוסים,
אני מציע במטוסים

📌היו צריכים לשים את אייזנבך בגדר של עזה בשביל שטוסטוס לא יעבור

📌משחתת צרפתית עצרה סירה בים התיכון ובה ארבעה חאמאסניקים.
 כשנשאלו ליעדם אמרו שהם בדרך לכבוש את צרפת. 
הקפטן הצרפתי צחק ואמר: ארבעה? לכבוש?
ענה החאמאסניק: אנחנו האחרונים. היתר כבר שם...

📌הבוקר עלו תושבי קרייסעמק לביתו של ה'מורע דאתרע' הרב קסלר והלינו בפניו "רבינו, הרי הכרזנו אמש שאיננו מוכנים לקבל חיילים במדי צה"ל ברחבי העיר וכעת מי יגן עלינו מפני המחבלים שיבואו לכלותינו??"
הביט בהם הרב בעיניו הטהורות ושאל בתמיהה "וכי זאת הבעיה?" אם כך הבה נכריז שאנו לא מוכנים לקבל גם מחבלים בעירנו ובא לציון גואל.
וגעו כל העם אשר בקרייסעמק בבכי תמרורים

📌אנחנו באמת ננצח רק אם בעוד כמה שנים יהיה האדמו"ר מספינקא סג'אייע והאדמו"ר מספינקא ג'אבלייע ושניהם יתקוטטו על הקצאה למוייסדעס בבית חאנון.

📌אתמול הייתי בישיבה חרדית
והיה שם וויכוח סוער
האם בני הישיבות שלומדים תורה ואוספים זכויות, נחשבים ממש כנלחמים בחזית
או שזה גדר אחר?
שאלתי אותם למאי נפק"מ?
ענו לי- לאשת יפת תואר 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.