רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בדצמבר 2022

מבזקים

 

🔎 העיתונים היומיים על האשמים בפציעתה של האישה בהפגנה בירושלים - 'המודיע': "נערים פוחזים ואלימים". 'המבשר': "קבוצת צעירים קיצוניים".

🔎 משה ליאון בטוויטר: אני שב כעת מביקור אצל מירל, אם ל-11 ילדים שנפצעה מהתפרעות קיצונים, ונמצאת במצב קשה מאוד. שוחחתי עם המשפחה על יד מיטתה ואמרתי להם כי עיריית ירושלים עומדת לצידם, ואני אישית קשוב לכל עזרה שיבקשו. אני פונה לגופי האכיפה ומבקש מהם לא להרפות עד אשר ימצאו האחראים למעשה.

🔎 עמית סגל: אריה דרעי בשיחות סגורות למקורביו: "לפני שלושה חודשים התמודדתי לכנסת, אם זו אכן הייתה הפרה של ההסדר, למה הפרקליטות לא דרשה לשנות את גזר הדין? למה לא טענו שהפרתי את הסדר הטיעון? גם היום אני מזמין את כל מי שרוצה לפנות לבית המשפט ולטעון שהפרתי את ההסדר"

🔎 גבעת זאב: האדמו"ר מברדיטשוב (אהרון בוימל) הגיע לשיעור השבועי של הרב רונן שאולוב  ברחוב הרימון ושאל את הרב למה הוא לא מתנצל שהוא קרא לאמא של נפתלי בנט גויה, בתגובה תלמידים של הרב תקפו את האדמו"ר מברדיטשוב. שנמלט מהמקום למחסום של מג"ב  שסמוך לשכונה. האדמו"ר מטופל כעת ע"י כוננים של איחוד הצלה וצוותים של מד"א במצב קל. המשך טיפול חקירות מג"ב עוטף ירושלים ותחנת לב הבירה (נקודת רמות).

🔎 ארי קלמן: הנוסח הסופי והמלא על חוק הגיוס שיקבל הערב את האישר כל מועצת גדולי התורה החסידית ויכנס להסכם הקואליציוני, "לאור החשיבות שהעם היהודי העניק ומעניק ללימוד תורה לאורך הדורות, תושלם חקיקת חוק יסוד: לימוד תורה הקובעת שלימוד התורה הוא ערך יסוד במורשת העם היהודי, וזאת עד להעברת תקציב לשנת 2023". 

🔎 במשטרה בודקים האם אחד העצורים שנעצר במהלך ההפגנה  ברחוב יחזקאל בירושלים אמש, קשור לדרדור הפח לעבר הולכת הרגל החרדית שנמחצה על ידו ונפצעה באורח קשה. (תמרי).

🔎 העתירו לרפואת מרת מירל בת רחל לאה שנפצעה קשה מבריונים אלימים וקיצוניים שדרדרו פח במהלך הפגנה בירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.