רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 יאיר שרקי: הוועדה לחקירת אסון מירון משמיעה לחה"כ אוחנה קטע מוקלט מדיון שבו הוא מבקש לבחון את הגדלת מספר המשתתפים המותר בהילולה, כדי שיתקרב למספר האמיתי שממילא ישתתפו. "לנראות היה משקל חשוב בדרישה של משרד הבריאות", אמר אוחנה. "ומה שאני מנסה לעשות זה כשברור שיהיו יותר אנשים מהספר הנקוב, כי המשטרה לא תוכל לאכוף, אז אני שואל אם אפשר לצמצם את הפער" .

🔔 אסון מירון: ‏שר הבט"פ לשעבר אוחנה מתייחס לתמיכה שהביע במתווה של "הר פתוח" שהציג לו השר לשעבר אריה דרעי: "המשטרה לא יכולה לקיים אירוע בצורה בטוחה שבו היא תצטרך לברור מי נכנס ומי לא.הצבה של גדרות עשויה ליצור לחץ, את העמדה הזאת שמעתי מהמפכל".

‏🔔 ח"כ אמיר אוחנה, שהיה השר לביטחון הפנים בזמן אסון מירון, בוועדת החקירה: "מה שהדאיג אותי היו הטריבונות שרוקדים עליהן, פחדתי שהן יפלו אבל נאמר לי שזה כך כל שנה ויש את כל האישורים".

🔔 אמיר אטינגר: אורבך נפגש היום עם ליברמן ובמהלך הפגישה הביע התנגדות לקיצוץ בתקציבי הישיבות ולקיצוץ בתקציבים הקשורים במגזר החרדי בתקציב הקרוב.

🔔 ‏שקד ואורבך בסרטון משותף נגד ליברמן, שכינה את הלימודים בישיבות 'בטלה': "לומדי התורה מוסרים את נפשם למען עם ישראל; זו קואליציה של הסכמות, נדאג שלומדי התורה לא יפגעו".

‏🔔 ח"כ משה גפני מותח ביקורת על שר האוצר ליברמן: "הפרסום על 35 תקנים לאימאמים הוא עוד הוכחה לסחיטות הממשלה. זה שוחד מרמה והפרת אמונים, המצריך חקירה פלילית".

🔔 דפנה ליאל: השר אלקין מנהל בימים האחרונים מגעים עם הליכוד להקמת ממשלה חלופית, על רקע הקשיים בהעברת החוק להחלת החוק הישראלי ביהודה ושומרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.