רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 מיכאל שמש: שר האוצר ליברמן סיכם עם מפלגת רע״מ על הקצאת 35 תקנים לאימאמים (אנשי דת מוסלמים) במשרד הפנים. הדרישה של רעמ הגיעה בחודשים האחרונים והתעכבה. במסגרת הסיכומים האחרונים במשבר מול רע״מ סיכמה מנכ״לית משרד רהמ החליפי נעמה שולץ עם רע״מ להאיץ את ההחלטה.

🔔 ‏יואב קיש במליאה: "מה היה קורה עם ישראל כץ היה מכריז על מינויים של 35 רבנים מטעם ש"ס ויהדות התורה? זה שוחד בחירות בצורה גלויה"

🔔 גפני: "אם זה היה קורה הבניין היה עולה בלהבות. כל התקשורת הייתה עלינו"

🔔 ליצמן פורש בעוד כמה ימים - משה ליאון בטוויטר: ‏ח״כ יעקב ליצמן ואני חנכנו הערב ספרייה חדשה ומפוארת לציבור החסידי בירושלים. במהלך האירוע בישר הרב ליצמן על פרישתו מהכנסת בימים הקרובים. קיבלתי את ההודעה בצער. אני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך הדרך.

🔔 יוסי אליטוב: ‏יורשו המסתמן של ליצמן בכנסת הבאה הוא יצחק גולדקנוף.
 - פושע שגוזל את דמם של גננות ונותן יד לאלימות קשה
מדובר בגנב ושקרן 

🔔 כל הכבוד - אריאל אלחרר: מספר ח״כים טסו בשבוע שעבר במשלחת לאירלנד כשטיסת החזור הייתה ביום שבת, ח״כ עמיחי שיקלי שהיה חבר במשלחת העדיף לדחות את הטיסה לראשון ולפספס את יום ירושלים, למרות שאינו אדם דתי רק מפאת שהוא נושא בתפקיד ציבורי והרגיש צורך לכבד את רגשות אחיו הדתיים, ירבו כמותו.

🔔 עידן יוסף ב-ניוז1: מה שעושה מרב מיכאלי זו לא מהפכה, זו הפיכה שלטונית! שרת התחבורה מצפצפת על הכנסת כדי לקדם תחבורה ציבורית בשבת באמצעות העברת מוניות השירות לסמכות הרשויות המקומיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.